print


زمین مورد نیاز ۲۰ هزار واحد مسکن ملی تامین شده است

w w w . s h a h r k h a n . i r

محبوب حیدری

 

محبوب حیدری در نشست شورای هماهنگی ادارات راه و شهرسازی در گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اردبیل اظهار کرد: با ابلاغ قانون جهش تولید مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان موظف شده تا ۸۰ هزار واحد مسکن را در مدت ۴ سال اجرایی کند که وام در نظر گرفته شده برای ساخت این واحدها ۳۵۰ میلیون تومان در اردبیل و ۳۰۰ میلیون تومان در سایر شهرهای استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای ۲۰ هزار واحد زمین مورد نیاز تأمین شده و ما در تلاش هستیم تا از طریق توافق و یا الحاق زمین مورد نیاز سایر واحدها را نیز تأمین و برای ساخت مسکن آماده کنیم.

وی افزود: اوایل دی ماه با پالایش نهایی ثبت نام کنندگان واجدین شرایط برای طرح جهش تولید مسکن به استان ها اعلام خواهد شد تا ما بتوانیم بر اساس سیاست های ابلاغی فعالیت ها را انجام دهیم.

حیدری به ساخت ۵ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی نیز اشاره کرد و ادامه داد: یک هزار واحد در سال گذشته کلنگ زنی شد که ۵۴۰ واحد از آن با همکاری ستاد اجرایی امام در مرحله نازک کاری و ۵۰۰ واحد نیز در مرحله فونداسیون است.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: یک هزار واحد قرار است توسط شرکت های تعاونی اجرایی شود و این پروژه نیز در مرحله اسکلت گذاری است.

حیدری بیان کرد: در مجموع در قالب این طرح ۵ هزار واحد اجرایی و عملیاتی می شود که با الحاق این طرح به جهش تولید مسکن انتظار می رود هم در تأمین زمین و هم پرداخت تسهیلات مشکلات قبلی رفع شود.


شماره خبر : 60671 - چهارشنبه 24 آذر 1400 ساعت 20:41:00
1400 copyright.