print


موانع پروژه های عمرانی اردبیل برطرف شود

w w w . s h a h r k h a n . i r

پروژه عمرانی

علی نیکزاد ظهر امروز در جلسه بررسی تکمیل زیرساخت‌های مهم استان اردبیل اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که با تامین اعتبارات لازم در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و ورزشی نیمه‌تمام استان باشیم تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

وی با اشاره به این که اهمیت به توسعه پروژه‌های عمرانی و ورزشی استان با جدیت در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: درصدد هستیم با رفع مطالبات مردمی نسبت به اجرای پروژه‌های عمرانی استان اقدام کرده و با رفع کمبودها و موانع پروژ‌ه‌های عمرانی استان را در حداقل‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: تخصیص اعتبارات لازم برای اتمام پروژه‌های عمرانی استان اردبیل در مدت زمان باقی‌مانده در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور اتمام پروژه‌های عمرانی و رفع نواقص سایر پروژه‌ها اخذ کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

نیکزاد تصریح کرد: پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل با تامین اعتبار 100 میلیارد تومان در سال‌های آینده شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان در اردبیل باشیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و با توجه به اینکه استادیوم علی دایی با برخی نواقصات مواجه است باید در این زمینه نیز تمهیدات لازم به عمل آید.

وی اظهار کرد: احداث سالن ورزشی و نیز تخصیص اعتبارات لازم توسط معاون عمرانی استاندار اردبیل برای تامین اعتبارات لازم با هدف اتمام و رفع نواقص پروژه‌های عمرانی استان از اهم مواردی است که درصدد هستیم هر چه سریع‌تر و قبل از اتمام مهلت بودجه‌بندی به اتمام برسد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.


شماره خبر : 60767 - شنبه 27 آذر 1400 ساعت 13:51:12
1400 copyright.