print


توزیع 32 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان

w w w . s h a h r k h a n . i r

بسته اقلام خوراکی

 

سردار غلامحسین محمدی اصل اظهار کرد: با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و در شرایط کرونایی سعی می‌کنیم تا با تهیه و توزیع این بسته‌های غذایی بتوانیم یاریگر نیازمندان باشیم.

وی تصریح کرد: در این روزها که سراسر کشورمان با حال و هوای ایثار و شهادت و جانفشانی‌های سردار رشید اسلام رنگ و روح معنوی به خود گرفته، مجموعه سپاه و بسیج استان نیز تلاش می‌کند تا با همراهی خیرین و نهادهای غیردولتی زمینه تهیه و توزیع بسته‌های غذایی را در جای جای استان اردبیل فراهم کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در آستانه ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتیم که به همین مناسبت و در یک امر خداپسندانه سعی شده تا اوایل بهمن ماه سال آینده کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در بین اقشار مستضعف و نیازمند که شناسایی شده توزیع و در اختیار آنها قرار گیرد.

محمدی اصل یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از سلحشوری‌ها و روحیه ایثار فرزندان این مرز و بوم همچنان در واهمه و هراس هستند که نشانه‌هایی از این ترس و بیمناکی را می‌توان در ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه ۹۸ اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما امروز وظیفه صیانت از این خون‌های ارزشمند و متعالی را داریم و انتظار می‌رود روز به روز به برکت خون شهدا عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران و اعتلای آن رقم بخورد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: در سنگر دفاع از این دستاوردهای عظیم و پیام بی‌نظیر شهدا ما مسئولیت خطیری را بر عهده داریم و باید با فهم عمیق از این شرایط حساس جلوی توطئه دشمن را در عرصه‌های مختلف گرفته و زمینه حرکت بی‌نظیر را در حوزه‌های مختلف به ویژه دستیابی به علوم و فنون جدید فراهم کنیم.


شماره خبر : 61472 - دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 01:31:58
1400 copyright.