print


قتل فجیع 3 زن در خواب عمیق

w w w . s h a h r k h a n . i r

قتل

اختلاف قدیمی قتل خانوادگی را رقم زد


با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه، صحنه قتل خانوادگی اخیر که در آن 3 عضو یک خانواده(یک مادر و دو دخترش ) توسط داماد قبلی‌شان به قتل رسیده بودند، بازسازی شد.

امیرحیدر محمدی بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه در حاشیه بازسازی صحنه قتل در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات آن پرداخت و اظهار کرد: در این پرونده، قاتل با نقشه قبلی و برنامه ریزی که از حدود یک هفته پیش از وقوع جنایت داشته، یک سلاح کلت کمری خریداری می کند.

وی افزود: از آنجایی که قاتل با خانواده رابطه فامیلی داشته و باتوجه به اینکه از همسر سابق خود که در این حادثه او را به قتل رسانده، یک فرزند مشترک داشته، بنابراین زمینه رفت و آمدش به منزل مقتولین فراهم بوده است.

بازپرس ویژه قتل تصریح کرد: در شب حادثه (هفتم بهمن) قاتل با حضور در منزل مقتولین با استفاده از آب میوه مسموم، مادر همسر، خواهر همسر و همسر سابق خود را مسموم می کند و منتظر می ماند که بیهوش و یا به خواب عمیق بروند.

وی به حضور فرزند خردسال مشترک قاتل و یکی از مقتولین در هنگام وقوع جنایت اشاره کرد و ادامه داد: قاتل بعد از حصول اطمینان از اینکه به خواب عمیق رفته اند، وارد اتاقی که هر 3 مقتول در آن خوابیده بودند شده و با استفاده از کلت کمری خود به هرکدام از آنها دو گلوله – یکی به ناحیه سر و دیگری به ناحیه سینه – شلیک می کند.

محمدی با بیان اینکه قاتل پس از وقوع جنایت از محل حادثه فرار می کند و قصد خروج از کرمانشاه را داشته، عنوان کرد: طی بررسی های اطلاعاتی صورت گرفته از سوی پلیس آگاهی استان مانع از خروج قاتل از استان شدند و در کمتر از چند ساعت در یکی از محلات حاشیه ای در منزل یکی از آشنایان که مخفی شده بود، دستگیر شد.

وی در خصوص انگیزه قاتل از این قتل عام فجیع گفت: متهم طی بازپرسی های صورت گرفته، قاتل انگیزه خود را مسائل خانوادگی و اختلافات ریشه دار و قدیمی را با توجه به داشتن نسبت فامیلی با مقتولین عنوان کرده که حس انتقام را در او بوجود آورده بود.

جرم درگیری و قتلاختلاف قدیمی قتل خانوادگی را رقم زد

 


شماره خبر : 62685 - دوشنبه 11 بهمن 1400 ساعت 16:41:58
1400 copyright.