print


بستری ۶ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

w w w . s h a h r k h a n . i r

آزمایش ویروس کرونا

علی محمدیان اردی در رابطه با آخرین وضعیت کرونایی استان با بیان اینکه با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری در استان روزانه در حال افزایش است، اظهار کرد: براساس آمار مرکز علوم پزشکی و مراکز درمانی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار مشکوک با مراجعه به مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی با اشاره به ثبت روز بدون فوتی کرونایی در استان گفت: در حال حاضر ۲۳ بیمار به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ بستری هستند که از این تعداد ۵ بیمار در بخش آی‌. سی. یو کرونا بستری بوده و ۸ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر چه در سطح استان هیچ شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی نداشته اما پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا افزایش یابد.

محمدیان اردی ضمن انتقاد از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی مراکز خرید و برگزاری دورهمی‌های خانوادگی گفت: عمده بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند از یک خانواده هستند که بیش‌تر آنها در مراسم‌ها و عزاداری شرکت و در اثر عدم استفاده از ماسک و یا رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این بیماری مبتلا شدند.


شماره خبر : 67652 - سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 14:51:08
1400 copyright.