print


پیشرفت فیزیکی 45 درصدی کارخانه تولید آبمعدنی نیر

w w w . s h a h r k h a n . i r

آب معدنی
فرماندار نیر در بازدید از واحدهای تولیدی و کارخانه های شهرک صنعتی نیر گفت که تکمیل این واحدها موجب رفع بخشی از معضل بیکاری منطقه خواهد شد.

ابراهیم امامی در بازدید از کارخانه تولید آب معدنی فارمد پارسیان در شهرک تخصصی آب نیر افزود: این کارخانه در سه فاز احداث خواهد شد که عملیات احداث فاز اول این کارخانه در حال احداث است.

وی افزود: این کارخانه در زیربنایی بالغ بر هفت هزار و ۷۰۰ مترمربع در حال احداث است و پس از اتمامی آن برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

او گفت: کارخانه تولید آبمعدنی چشمه پاک سبلان نیز هم با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و با تکمیل آن برای ۴۱ نفر اشتغال ایجاد می شود.

فرماندار نیر همچنین افزود: کارخانه تولید پلی فرم نیز توسط کارخانه آب معدنی طبیعت حیاط کوهستان (عطش) با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی و اشتغال زایی پنج نفر در حال احداث می باشد.

وی به تولید آبمعدنی در کارخانه طبیعت حیاط کوهستان اشاره کرد و گفت: در این کارخانه ۲۰ نفر مشغول کار هستند.

امامی در زمینه کارخانه فرآورده‌های نوشیدنی تسنیم نوش در شهرک تخصصی آب نیر اظهار داشت: کارخانه تولید فرآورده‌های نوشیدنی تسنیم نوش که از یک سال گذشته غیرفعال شده بود با حضور سرمایه گذار جدید و اشتغاال ۳۰ نفر دوباره راه اندازی شد.

به گفته او، این کارخانه در سه خط مجزا قبلاً آب معدنی و ماء الشعیر تولید می‌کرد و اکنون نیز یک خط تولید آب معدنی آن راه اندازی شده و قرار است سرمایه گذار جدید تا خط‌های راکد مانده را به چرخه تولید بیاورد.

فرماندار نیر اظهار داشت: در حوزه بخش خصوصی هیچ‌گونه مشکلی نداریم و آماده کمک و حمایت از این بخش در شهرستان نیر هستیم.

وی گفت: مردم منطقه انتظار دارند با توجه به اینکه این واحدها در جغرافیای شهرستان قرار دارند نیروهای بیکار منطقه بکارگیری شده و سهمیه ویژه جذب ۳۰ تا ۴۰ درصد نیروی کار به آنها اختصاص یابد.


شماره خبر : 9238 - شنبه 15 تیر 1398 ساعت 13:10:48
1400 copyright.