• شناسه خبر : 10430
  • تاریخ انتشار : 06 مرداد 1398 - 02:27

شهردار اردبیل گفت: با توافق شهرداری و اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل 75 درصد جرایم بیمه‌ای شهرداری مورد بخشودگی قرار گرفت.

حمید لطف اللهیان

به گزارش شهرخوان، شهردار اردبیل گفت: با توافق شهرداری و اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل 75 درصد جرایم بیمه‌ای شهرداری مورد بخشودگی قرار گرفت.

بحمید لطف‌اللهیان در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: بدهی انباشت شده شهرداری به بیمه تامین اجتماعی مربوط به سال‌های گذشته و از سال 87 بوده که با اعمال جرایم سالانه کل رقم به بیش از 49 میلیارد تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری در سال‌های اخیر با رکود درآمدی روبرو بوده توان پرداخت حق بیمه کارکنان و پیمانکاران را نداشته و از این بابت دچار مشکل شده که اخیرا در نشستی که با مدیر کل تامین اجتماعی داشتیم قرار شد با اعمال 75 درصد بخشش در جرایم مبلغ نهایی با اعمال 25 درصد جریمه در اقساط 24 ماهه قابل پرداخت باشد.

شهردار اردبیل با قدردانی از حسن نیت مدیر کل تامین اجتماعی در سروسامان دادن به این شرایط دشوار افزود: ما وضعیت سخت اقتصادی را پشت سر می‌گذاریم ولی متعهد شدیم که هر ماه 2.5 تا 3 میلیارد تومان اقساط خود را به تامین اجتماعی پرداخت کنیم تا در 24 ماه بتوانیم تسویه حساب را در این زمینه انجام دهیم.

لطف‌اللهیان گفت: امیدواریم با این روند مشکلات و نارسائی‌ها برطرف و زمینه پرداخت به موقع حق و حقوق بیمه‌ای کارگران و پرسنل شهرداری و همچنین پیمانکار فراهم آید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up