• شناسه خبر : 10905
  • تاریخ انتشار : 16 مرداد 1398 - 03:41

عضو شورای شهر اردبیل گفت: به بنده گفته‌اند که در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر نباشم و بر همین اساس در این انتخابات کاندیدا نخواهم شد.

یعقوب عزیززاده

به گزارش شهرخوان، عضو شورای شهر اردبیل گفت: به بنده گفته‌اند که در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر نباشم و بر همین اساس در این انتخابات کاندیدا نخواهم شد.

یعقوب عزیززاده در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اینکه عضوی در جلسه شورای شهر حاضر نمی‌شود قطعا با صلاحدید خودش است و در برخی موارد عدم حضور به مصداق مخالفت صریح اعضای شورا با مسایل و موضوعاتی است که گاه مطرح می‌شود و این را باید حق قانونی عضو شورا دانست.

تصمیم‌گیر و شورایی قطعا به نفع توسعه شهر است

وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه این عدم حضور را نباید دهن‌کجی تلقی کرد و این امر طبیعی است که اختلاف نظر در یک مجموعه تصمیم‌گیر و شورایی قطعا به نفع توسعه شهر خواهد بود و نباید از این بابت دغدغه و نگرانی داشت.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: انتخابات سال سوم شورای شهر اردبیل قطعا با طی کردن یک روند طبیعی برگزار و اعضای آن نیز انتخاب خواهد شد که ضرورت دارد با پرداختن به اصل مسایل و پرهیز از حاشیه‌ها به جامعه آرامش و امنیت خاطر را تزریق کنیم.

به تفاهم رسیدن اعضای شورای شهر در مورد انتخابات

عزیززاده افزود: اعضای شورای شهر به یقین در روزهای آینده در مورد این انتخابات به تفاهم خواهند رسید و مشکل به وجود آمده نیز رفع می‌شود و همه باید به حق و حقوق اعضای شورای شهر و نظرات آنها قایل شوند.

وی بیان کرد: به بنده توصیه شده تا در انتخابات هیئت رئیسه نباشم و قطعا در این زمینه کاندیدا نخواهم شد.

 

| اخبار استان اردبیل | یعقوب عزیززاده | انتخابات |



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up