• شناسه خبر : 24812
  • تاریخ انتشار : 28 فروردین 1399 - 05:28

شهردار اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، رانندگان تاکسی موظف هستند در تمامی خطوط تاکسی‌رانی، تنها ۲ مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند.

راننده تاکسی

 

حمید لطف‌اللهیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، رانندگان تاکسی موظف هستند در تمامی خطوط تاکسی‌رانی، تنها ۲ مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند.

وی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز ماست و همگان باید پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی را مبنای کار قرار دهند تا این ویروس کرونا ریشه کن شود، افزود: ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، به منظور آرامش خاطر شهروندان تا زمان کنترل این ویروس ادامه دارد و رانندگان تاکسی موظف هستند تا زمان کنترل بیماری کرونا ویروس تمام موارد بهداشتی را رعایت کنند.

شهردار اردبیل بیان کرد: اجرای فاصله گذاری اجتماعی بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست و هر اقدام اجرایی و غیر اجرایی بدون مشارکت و همراهی شهروندان اثرات ناچیزی به همراه خواهد داشت و مراجعه شهروندان با توجه به گستردگی خدمات شهرداری همواره در شهرداری اردبیل وجود دارد و همانطور که همکاران ما بایستی با رعایت موازین ایمنی و بهداشتی پاسخگوی شهروندان باشند؛ از شهروندان نیز درخواست داریم از مراجعه‌های غیرضروری بپرهیزند.

 

حمید لطف اللهیان

 

لطف‌اللهیان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم اردبیل در مرحله اول طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: انتظار می‌رود این همراهی در مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی نیز بسیار خوب باشد و از اصناف و کسبه‌ها و بازاریان شهر اردبیل درخواست داریم تا از باز گذاشتن اقلام و محصولات خود خودداری کرده و نسبت به سلامت مردم حساس شوندو الزامات بهداشتی را در محل فروش اقلام خود رعایت کنند.

وی افزود: پروتکل گام دوم مبارزه با کرونا ویروس مصوب وزارت بهداشت و الزامات فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی‌های شهری کشور به سازمان‌های تاکسیرانی ابلاغ شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up