• شناسه خبر : 25842
  • تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1399 - 07:53

مدیرکل فرودگاهای استان اردبیل گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا پروازهای اردبیل به مشهد تا اطلاع ثانوی کنسل هستند.

هواپیمای فرودگاه
 فخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاهای استان اردبیل گفت: دو  پرواز در مسیر  مشهد توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و آسمان برنامه ریزی شده که به دلیل شیوع بیماری کرونا پروازهای اردبیل به مشهد تا اطلاع ثانوی کنسل هستند.
 وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ پرواز بصورت رفت و برگشت در مسیر تهران – اردبیل  که تقریبا ۷۰ درصد آن در مسیر تهران انجام می‌شود.
مدیرکل فرودگاهای استان با اشاره به افزایش پرواز های اردبیل بیان کرد: با برقراری مجدد پرواز هواپیمایی آتا از فرودگاه اردبیل با رایزنی مدیر کل فرودگاههای استان پروازهای اردبیل افزایش می‌یابد.
هاشمی افزود: با اضافه شدن دو پرواز آتا در مسیر تهران – اردبیل در  روزهای شنبه و چهارشنبه این تعداد به ۲۹ و در مجموع به ۵۸ سورتی پرواز در مسیر تهران خواهد رسید.
به گفته مدیرکل فرودگاهای اردبیل این پروازها با شماره پرواز۵۶۳۲ و۵۶۳۴ روزهای شنبه راس ساعت ۲۰:۳۰از فرودگاه مهر آباد پرواز و راس ساعت ۲۱:۳۰در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست و در ساعت۲۲:۳۰فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه مهر آباد ترک خواهد کرد.
همچنین در روزهای چهارشنبه با شماره پرواز ۵۶۳۲و۵۶۳۴ راس ساعت ۵:۲۵ دقیقه صبح از فرودگاه مهر آباد پرواز و راس ساعت ۶:۲۵ در فرودگاه اربیل به زمین خواهد نشست و در ساعت۷:۲۰ فرودگاه اردبیل را به مقصد مهر آباد ترک خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up