• شناسه خبر : 26109
  • تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1399 - 05:59

به گفته روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر به شهروندان اخطار داده می شود که بدلیل فعال بودن بیماری در شهرستان،در موارد غیر ضروری به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند و نیز پروتکلهای بهداشتی مربوطه را به جد رعایت نمایند.

 

بیمار کرونا

 

باتوجه به فعال بودن بیماری کرونا در شهرستان و مراجعه و بستری روزانه بیماران جدید مبتلا در بیمارستان ولیعصر(عج)
از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازگشایی برخی از اماکن به شرط رعایت اصول و مقررات بهداشتی و با وجود صدور اخطاریه های مکرر بهداشتی،بنظر می رسد برخی از شهروندان و خانواده های عزیز شرایط بیماری را در شهرستان کاملاً مهار شده تلقی نموده و ضمن رعایت نکردن مقررات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،بصورت غیر ضروری و تفریحی در سطح شهر و اماکن عمومی حضور می یابند که قطعاً خود،خانواده و جامعه را در معرض بیماری کشنده قرار داده و مهار بیماری را در شهرستان با کندی مواجه نموده اند.
لذا مجدداً به شهروندان عزیز اخطار داده می شود که بدلیل فعال بودن بیماری در شهرستان،در موارد غیر ضروری به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند و اماکن تهیه و توزیع موادغذایی و سایر اماکن و اصناف نیز پروتکلهای بهداشتی مربوطه را به جد رعایت نمایند.
فقط جدی گرفتن توصیه ها و پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و حتی الامکان ماندن در منزل و رعایت اصول قرنطینه خانگی توسط بیماران و افراد علامتدار ، تنها راه مهار بیماری شدیداً مسری و کشنده کرونا خواهد بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up