• شناسه خبر : 26383
  • تاریخ انتشار : 29 مرداد 1401 - 03:28

درس جغرافیای دبستان را یادتان است؟ یکی از تکراری‌ترین سوال‌های امتحان این بود که سه شهر پرجمعیت ایران را نام ببرید. جواب هم می‌شد تهران، مشهد و اصفهان.

RE13 221

تهران، مشهد و اصفهان جدا از اینکه بزرگ و پرجمعیت‌ هستند دیدنی‌های زیادی هم دارند و یک مقصد خوب برای سفر محسوب می‌شوند. حالا ما در این مطلب می‌خواهیم بهترین محله‌های تهران، اصفهان و مشهد را به شما معرفی کنیم تا اگر به آنها سفر کردید بدانید که کدام محله برای اجاره کوتاه مدت آپارتمان مبله برای شما مناسب‌تر است.

اجاره کوتاه مدت؛ چاره کار شما در سفر

قدیم‌ها وقتی به سفر می‌رفتیم یا باید در هتل اتاق می‌گرفتیم یا اگر فامیل و آشنایی داشتیم به خانه آنها می‌رفتیم. البته بعضی‌ها هم اگر به یک شهر زیاد سفر می‌کردند در آن شهر خانه‌ای می‌خریدند تا راحت باشند و دردسر نکشند.

اما امروزه اوضاع خیلی فرق کرده است. اگر کسی بخواهد به سفر برود یک گزینه خیلی خوب، یعنی اجاره کوتاه مدت اقامتگاه را پیش رویش دارد. اما اجاره کوتاه مدت چیست؟

همان‌طور که خیلی‌ها حدس می‌زنند اجازه کوتاه مدت اقامتگاه یعنی وقتی شما یک اقامتگاه مثل ویلا، آپارتمان، سوئیت و … برای یک مدت زمان مشخص مثلا یک روز یا یک هفته اجاره می‌کنید. البته این مدت می‌تواند یک ماه یا بیشتر هم بشود.

اگر هم برایتان این سوال پیش آمده که از کجا می‌توانید اقامتگاه اجاره کنید باید بگوییم که می‌توانید بهترین آپارتمان‌های مبله در سه شهر تهران، اصفهان و مشهد را در سایت پینورست‌ پیدا کنید.

اجاره آپارتمان مبله تهران

شهر بزرگ تهران به شلوغی و ترافیک‌هایش معروف است. خود تهرانی‌ها دیگر به آن عادت کرده‌اند. ولی خب برای مسافران هیچ‌وقت عادی نمی‌شود. اینکه بدانید کدام محله برای اجاره آپارتمان مبله تهران برای شما مناسب است تا حد زیادی به شما کمک می‌کند که ترافیک را دور بزنید.

اگر سفرتان از نوع کاری است و برای انجام کار‌های اداری به تهران آمده‌اید بهترین کار این است که در محدوده مرکز شهر مثل بلوار کشاورز، گاندی و میدان ولیعصر آپارتمان اجاره کنید. بیشتر ادارات در مرکز شهر و محدوده طرح ترافیک هستند و این‌طوری می‌توانید خیلی راحت با وسایل نقلیه عمومی در شهر جابه‌جا شوید.

اگر برای تفریح و خوش‌گذرانی به تهران آمده‌اید خب دستتان باز است. چون در سراسر تهران می‌توانید مراکز تفریحی و خرید را پیدا کنید. ولی پیشنهاد ما به شما غرب و شمال شهر است. برای اجاره آپارتمان هم مناطقی مثل جردن، شهرک غرب، بلوار اندرزگو، ستاری و اشرفی اصفهانی را پیشنهاد می‌دهیم.

حالا یک پیشنهاد جذاب هم داریم برای کسانی که ترجیح می‌دهند در محله‌های آرام اقامت داشته باشند و از مرکز شهر و نقاط شلوغ دور باشند. محله‌های اوین، دربند و درکه از خلوت‌ترین محله‌های تهران هستند. از آنجایی که به کوه هم نزدیک‌اند آب‌وهوای خیلی خوبی دارند؛ تمیز‌تر و خنک‌تر نسبت به بقیه جاهای تهران. این محله‌ها دسترسی خوبی به اتوبان دارند و خیالتان از بابت رفت‌وآمد راحت باشد.

راستی اگر با ماشین شخصی به تهران سفر کرده‌اید موقع رزرو اقامتگاه حواستان به محدوده طرح ترافیک و آلودگی هم باشد.

RE13 222

اجاره آپارتمان مبله مشهد

مشهد یک شهر بزرگ و پر از محله‌های مختلفه. اگر تصمیم دارید که به این شهر سفر کنید خوب است قصدتان را از سفر مشخص کنید تا بدانید که برای اجاره آپارتمان مبله مشهد کدام محله مناسب شماست.

بدون شک حرم مهم‌ترین جاذبه مشهد است و خیلی‌ها فقط برای زیارت راهی این شهر می‌شوند. اگر شما هم می‌خواهید نزدیک حرم باشید می‌توانید در محله‌های نواب صفوی، بازار رضا، خیابان طبرسی، شیرازی و دانشگاه اقامت کنید.

اگر باید برای انجام کاری به مشهد بروید و ماشین شخصی هم ندارید بهتر است نزدیک به بلوار وکیل‌آباد آپارتمان اجاره کنید. وکیل‌آباد بلوار اصلی شهر است و در سرتاسر آن ایستگاه مترو و بی‌آرتی قرار دارد. یعنی از آنجا می‌توانید به تمام نقاط شهر بروید.

اگر خیلی اهل شلوغی نیستید و ترجیح می‌دهید که در جایی آرام اقامت داشته باشید محله‌های کوه‌سنگی،‌ هاشمیه و احمدآباد مناسب شما هستند.

مشهد مراکز خرید و رستوران کم ندارد. اگر دوست دارید به این مراکز نزدیک باشید و بتوانید پیاده به آنها برسید می‌توانید سراغ محدوده‌های بلوار سجاد، بلوا‌ر جانباز، خیابان امامت و میدان دکتر شریعتی بروید.

اجاره آپارتمان مبله اصفهان

جالب است بدانید که برخلاف بیشتر شهرها بالا شهر اصفهان شمال شهر نیست و در واقع محله‌های جنوبی محله‌های لوکس محسوب می‌شوند. محله‌هایی مثل مرداویج، مهرآباد و شیخ صدوق که پر از مراکز خرید مدرن و کافه و رستوران‌ هستند. نزدیکی این محله‌ها به زاینده‌رود باعث شده تا آب‌وهوای خوبی هم داشته باشند.

اصفهان یک شهر تاریخی است و قصد خیلی‌ها از سفر به این شهر دیدن این جاذبه‌هاست. پس در این صورت برای اجاره آپارتمان مبله اصفهان باید به محله‌هایی مثل عباس‌آباد، خواجو و آبشار بروید. این محله‌ها دسترسی خوبی به خیابان‌های اصلی و مرکز شهر و میدان نقش جهان دارند.

در شهر توریستی اصفهان آپارتمان‌های نزدیک به مراکز توریستی گران‌تر است. بیشه، سپهسالار، دشتستان و خیابان چهارباغ بالا جاهای خوبی برای پیدا کردن آپارتمان‌های اقتصادی است. این‌طوری می‌توانید برای اقامت هزینه کمتری بپردازید و آن پول را برای خرید سوغاتی‌های خوشمزه اصفهان کنار بگذارید.

در این بین محله‌های چهارباغ و جلفا دو تا از محله‌های قدیمی اصفهان هستند که می‌توانند تجربه جالبی از شب‌های اصفهان به شما بدهند. شب از خانه بزنید بیرون و در یکی از کافه‌ها و رستوران‌ها آن حوالی بنشینید.

RE13 223

چرا برای اجاره آپارتمان مبله به پینورست‌ اعتماد کنیم؟

مطمئنا موقع جست‌وجو برای اجاره آپارتمان مبله در اینترنت به اسم‌های زیادی بر خواهید خورد. حتما هم این سوال برایتان پیش می‌آید که خب کدام سایت را انتخاب کنیم؟

مزیت اصلی وب سایت پینورست‌ این است که تمامی واحد‌های گلچین شده آن توسط بازرس‌های حرفه‌ای بازرسی شده و صحت و درستی تمامی تصاویر و امکانات آپارتمان مورد تایید است. این باعث می‌شود تا موقع تحویل آپارتمان به‌هیچ‌‌ وجه غافل‌گیر نشوید. چون دقیقا همان چیزی است که تصورش را می کردید.

پینورست‌ به آرامش خاطر مهمان‌هایش اهمیت زیاد می‌دهد. برای همین تیم پشتیبانی به‌صورت شبانه‌روزی در کنار شماست تا در صورت وجود هر گونه مشکلی در سریع‌ترین زمان آن را حل کند. پینورست‌ تضمین می‌کند که با اقامت در واحد‌هایش یک تجربه عالی و جدید از اقامت را تجربه کنید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up