• شناسه خبر : 26395
  • تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1399 - 04:42

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: یکپارچه‌سازی آب و فاضلاب شهری و روستایی خدمت‌رسانی بهینه به جامعه است

 

 

 

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور یکپارچه‌سازی مدیریت آب و فاضلاب شهری و روستایی را در خدمات‌رسانی بهینه ضروری دانست و اظهار کرد: به رغم اتفاقات بدی که به لحاظ اقلیمی در سال‌های ۹۲ و ۹۳ در کشور داشتیم استان اردبیل توانست با مدیریت مناسب این برهه را به خوبی پشت سر بگذارد.

حمیدرضا جانباز خاطرنشان کرد: یکپارچه‌سازی آب و فاضلاب شهری و روستایی استان‌ها اقدامی مناسب در راستای خدمت‌رسانی بهینه به جامعه هدف است که در این میان مبانی یکپارچه‌سازی در هر دو شرکت طی شده است.

وی بیان کرد: ما این ادغام را در بسیاری از استان‌ها با اجرای دستورالعمل‌های مناسب یکپارچه‌سازی اجرایی کردیم و اردبیل جزو آخرین استان‌هایی است که به این یکپارچه‌سازی ملحق می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور استفاده بهینه از منابع انسانی و نیروهای هر دو شرکت را بعد از ادغام یادآور شد و تصریح کرد: در جریان این ادغام باید تمامی دستورالعمل‌ها و استفاده بهینه از نیروی انسانی و منابع باید به دقت اجرایی شود و با رعایت اعتدال در شهرها و روستاها عمل شود.

جانباز بکارگیری نیروهای متعهد، متخصص و جوان را در بهره‌وری شرکت‌ها مهم ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود در شرکت آب و فاضلاب با یک ساختار سرزنده و شاداب مواجه شویم و با سطوح مدیریتی موفق بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

وی همچنین بر تعیین تکلیف اموال شرکت‌ها تاکید کرد و افزود: حفظ نیروها با رفع دغدغه‌های فکری و روانی کارمندان بسیار مهم است که این امر خود می‌تواند بر افزایش راندمان کاری در شرکت بینجامد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up