• شناسه خبر : 26496
  • تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1399 - 06:00

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم هماهنگی و همکاری بیش از پیش نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی به منظور تعیین تکلیف هر چه سریعتر وسایط نقلیه توقیفی و بلاتکلیف تاکید کرد.

ناصرعتباتی

 

ناصر عتباتی در جلسه هیئت نظارت و بازرسی حقوق شهروندی استان اردبیل با تشریح اهمیت و لزوم تعیین تکلیف وسایط نقلیه توقیفی و بلاتکلیف، بر لزوم هماهنگی و همکاری بیش از پیش نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی به منظور تعیین تکلیف هر چه سریعتر این اموال تاکید کرد.

وی یادآور شد: وسایط نقلیه توقیفی بلاتکلیف در پارکینگ‌ها از حقوق عامه مردم است بنابراین نباید اجازه دهیم روند طولانی توقیف وسائط نقلیه باعث استهلاک و افت قیمت و ضرر و زیان مردم گردد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه از دبیرخانه حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان خواست تا نظارت‌های جدی و پیگیری‌های مستمر و مداومی به منظور تعیین تکلیف هرچه سریعتر این اموال داشته باشند.

در ادامه این جلسه حاضرین به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه کاری خود و ارائه نظرات و دیدگاه‌های خویش در جهت حل و مرتفع شدن مشکلات موجود در راستای رفع توقیف خودرو‌های بلاتکلیفی پرداختند که در پایان تصمیمات اجرایی لازم در این خصوص اتخاذ گردید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up