• شناسه خبر : 28337
  • تاریخ انتشار : 22 خرداد 1399 - 01:58

شهردار اردبیل گفت: ۷۳ درصد مصوبات شورای ترافیک استان در شهر اردبیل اجرایی و عملیاتی شده است.

حمید لطف اللهیان

حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما بدون تامین امنیت نمی‌توانیم کوچکترین حرکت توسعه‌ای را در شهر اردبیل رقم بزنیم و از همین روی شهرداری قدردان تلاش و زحمات مجاهدان ناجاست که در کنار تامین امنیت و آرامش به اجرای طرح‌های توسعه‌ای، عمرانی و فرهنگی شهر اردبیل کمکی موثر می‌کنند.

شهردار اردبیل ضرورت راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل را با هدف کاهش تصادفات یادآور شد و بیان کرد: فرهنگ درست رانندگی و احترام به قانون به ارتقای کیفیت زندگی کمک کرده و ما را نیز مجاب و مکلف به تامین زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این حوزه می‌کند.

لطف‌اللهیان افزود: در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل بحث آموزش شهروندی و همچنین طرح مسایل فرهنگی و اجتماعی، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود عبور و مرور، کاهش اعتیاد و تقویت روابط سالم خانوادگی مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: با بازگشایی‌هایی که در معابر مختلف به ویژه شهرک نادری، دادگستری، کوثر، نیایش و نیروی انتظامی اتفاق افتاده رفت و آمد ساکنان این منطقه تسهیل و وضعیت مناسبی را در عبور و مرور شهری شاهد هستیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: ۷۳ درصد مصوبات شورای ترافیک استان در شهر اردبیل و به همت شورا و شهرداری اجرایی شده که این امر به مطلوبیت حمل و نقل عمومی و سهولت کار جابجایی مردم در سطح شهر کمک کرده است.

لطف‌اللهیان به آسفالت ورودی شهرها و خیابان‌ها و اصلاح معابر اشاره کرد و افزود: در ۲٫۵ ماه اخیر بیش از ۱۲ هزار تن آسفالت تولید و توزیع شده است.

وی از رئیس پلیس استان خواست؛ به تقویت همیار پلیس کمک کرده و با تقویت پلیس ساختمان به پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز کمک کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up