• شناسه خبر : 28422
  • تاریخ انتشار : 24 خرداد 1399 - 07:23

رئیس پلیس فتا فارس از شناسایی عروس خانواده که حساب پدرشوهر را خالی کرده بود، خبر داد و گفت : کارت و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

زن مجرم

شهرخوان: سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر گفت:شهروندی با مراجعه به پلیس فتا استان اظهار داشت که مبالغی بصورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده و خواهان پیگیری موضوع شد.

رئیس پلیس فتا فارس افزود: با بررسی حساب شاکی مشخص شد طی دو تراکنش صورت گرفته مبلغ ۷۲ میلیون ریال از حساب وی بصورت غیرمجاز برداشت گردیده و به حساب یک فروشنده لوازم آرایشی واریز شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با کسب مجوز قضایی احضار شد و اینگونه اظهار داشت:” کارتی که مبلغ مذکور از آن برداشت شده در اختیار همسرم بوده و بعلت بدهی‌هایی که به یکی از فروشندگان لوازم آرایشی داشتم بدون اطلاع همسرم و پدرشوهرم اقدام به انتقال وجه و تسویه کردن بدهی خودم نمودم”.

سرهنگ سلیمانی یادآور شد: متاسفانه شاکی پرونده کارت و رمز آن را در اختیار دیگران قرار داده و همین اعتماد بی جا منجر به برداشت غیرمجاز از حسابش شده بود.

رئیس پلیس فتا فارس ضمن توصیه به شهروندان در خصوص حفظ اطلاعات شخصی و مالی خود، از کاربران خواست: از اعتماد بی جا به افراد بپرهیزند و در صورت مواجهه با هرمشکلی در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اقدام به گزارش کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up