• شناسه خبر : 29073
  • تاریخ انتشار : 02 تیر 1399 - 10:04

مدیرکل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: تا هفته دولت سال جاری ۶ کتابخانه پستی جدید در مناطق مختلف این استان راه‌اندازی می‌شود.

کتاب

زعفر احدزاده روز دوشنبه در بازدید از کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین‌شهر اظهارداشت: هم‌اکنون بیش از یک سوم جمعیت دانش‌آموزی استان معادل ۶۰ هزار کودک و نوجوان از خدمات ۲۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و ۶ کتابخانه سیار روستایی ، شهری و پستی بهره‌مند هستند.

او افزود: شهرستان مشگین‌شهر با دارا بودن ۶ کانون و کتابخانه بیشترین تعداد مراکز فرهنگی استان را بخود اختصاص داده و تلاش‌های فرماندار، امام جمعه و شهردار این شهر در راستای توسعه این مراکز قابل تحسین است.

وی از آغاز فعالیت دوباره این مراکز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پس از حدود چهار ماه تعطیلی فعالیت کانون‌های استان از ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود.

وی اظهارداشت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های کانون از امروز تا پنجم تیرماه کار تبلیغاتی ، از پنجم تا دهم تیرماه ثبت‌نام از علاقه‌مندان و از ۱۵ تیرماه نیز کلاس‌ها و کارگاه‌های مراکز کانون استان بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی تشریح کرد: بر اساس دستورالعمل‌های کشوری این فعالیت‌ها در ۲ بخش مجازی و حضور فیزیکی کودکان و نوجوانان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up