• شناسه خبر : 29767
  • تاریخ انتشار : 10 تیر 1399 - 10:52

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از افزایش ۸۰درصدی کمک‌های مردمی در جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: میزان کمک خیرین در جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان امسال ۲۵میلیاردریال است.

ناصر عتباتی

ناصر عتباتی صبح امروز در اولین مرحله  از جشن آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی که در ساختمان نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل برگزار شد، از افزایش ۸۰درصدی کمک‌های مردمی در جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

وی افزود: امسال با در نظر گرفتن شرایط خاص وضعیت  اقتصادی و معشیتی آحاد جامعه به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان، جشن‌های گلریزان به صورت غیر حضوری  از طریق برنامه‌های تولیدی در صداو سیما و شبکه‌های مجازی در استان و شهرستان‌ها برگزار شد که با استقبال خوب مردم ولایت‌مدار و خیر استان بیش از ۸۰درصد رشد نسبت به سال گذشته داشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل میزان کمک خیرین در جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان امسال را ۲۵میلیاردریال اعلام کرد و گفت: تا آخر تیر ماه جمع آوری کمک های مردمی ادامه دارد.

وی تغییر درنوع دیدگاه جامعه نسبت به زندانیان جرایم غیر عمد و مالی را نتیجه تلاش شبانه روزی کارکنان نمایندگی ستاد دیه استان و ارائه عملکرد شفاف این نهاد مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی دانست.

عتباتی تصریح کرد: اولویت ما کاهش آسیب‌های اجتماعی است که باید در این زمینه از ظرفیت‌های مردمی و خیرین استان به نحو احسن استفاده شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up