• شناسه خبر : 31898
  • تاریخ انتشار : 02 مرداد 1399 - 12:58

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تکمیل زیرساخت های مهمترین شهرک‌ صنعتی استان اردبیل نیاز به اعتبارات فرا استانی دارد.

کارخانه شهرک صنعتی
محمد اهلی گفت: شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل یکی از مهمترین شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بوده که تکمیل زیرساخت آن نیاز به اعتبارات فرا استانی دارد.
وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ هکتار زمین در قالب ۴۵ قرارداد به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل واگذار شده که این آمار در مقایسه با سال قبل از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل سهم شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل از این واگذاری‌ها را بیش از ۴۰ درصد مساحت زمین‌های واگذار شده دانست و افزود: این شهرک صنعتی با مساحت ۷۲۰ هکتار، بزرگترین شهرک صنعتی استان است که در حدود ۴۰۰ هکتار آن به فاز عملیاتی تبدیل شده که مابقی آن نیازمند آماده سازی و تکمیل زیرساخت دارد.
اهلی اجرای زیرساخت در ۳۰۰ هکتار باقیمانده را نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و استانی دانست و افزود: برای تکمیل و بهسازی زیرساخت این شهرک به اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال نیاز است که تامین این اعتبار در توان شرکت شهرک‌های صنعتی استان نبوده و نیازمند تخصیص اعتبارات فرا استانی دارد.
وی ادامه داد: با تمهیدات و پیگیری‌های این شرکت و مسئولان ارشد استانی، اعتبارات مناسبی برای تکمیل و بهسازی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل امسال مصوب شده است که با تخصیص و جذب این اعتبارات، روند بهسازی و تامین زیرساخت این شهرک تسریع خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up