• شناسه خبر : 32117
  • تاریخ انتشار : 05 مرداد 1399 - 02:10

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حل شدن مشکلات اقتصادی جامعه منجر به حل شدن بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و … می‌شود.

پول حقوق

سیدغنی نظری در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کنونی در جامعه که همگان را تحت تأثیر قرار داده است، افتصاد ما مشکل اساسی و کلیدی دارد که این مشکل نقدینگی است که مدیریت این نقدینگی اهمیت داشته ولی متأسفانه برنامه درست و خاصی برای مدیریت نقدینگی وجود ندارد.

وی با بیان این‌که همه مسؤولان کشوری و استانی باید برای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و پیشگیری از معظلات اجتماعی تلاش کنیم، افزود: وجود قوانین دست‌و‌پاگیر در تمامی حوزه‌ها یکی دیگر از مشکلات بوده که مجلس جدید در تلاش است تا از وضع قوانین دست‌و‌پاگیر جلوگیری کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حل شدن مشکلات اقتصادی جامعه منجر به حل شدن بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و … می‌شود.

نظری بیان کرد: بنگاه‌داری بانکی و فرار مالیاتی از جمله مشکلات و عوامل راکد ماندن اقتصاد کشور است.

وی تصریح کرد: ما نمایندگان مردم امانت‌دار مردم خواهیم بود و در این راستا با تمام قدرت کنار مدیرانی که برای آبادانی و رفع نیاز مردم تلاش می‌کنند هستیم ولی مدیران ناکارآمد و کم‌کار بدون هیچ‌وقفه‌ای از سمت خود برکنار می‌شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: باید در بحث سرمایه‌گذاری بیش از پیش فعال بوده و از ایجاد کارگاه‌های تولیدی حمایت ویژه شود و همچنین لازم است بنیاد مستضعفان و تمامی ارگان‌هایی که در حال خدمت به مردم هستند، در مناطق محروم شروع به سرمایه‌گذاری کنند تا مشکلات اقتصادی و اجتماعی رفع شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up