• شناسه خبر : 32483
  • تاریخ انتشار : 09 مرداد 1399 - 12:45

رئیس اتاق اصناف پارس آباد اظهار کرد: ۲۸ واحد صنفی و خدماتی متخلف در شهرستان پارس آباد به‌علت نقض مقررات پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پلمپ شد.

پلمپ

صمدالله محمدی در اردبیل اظهار کرد: ۲۸ واحد صنفی و خدماتی متخلف در شهرستان پارس آباد به‌علت نقض مقررات پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پلمپ شد.

وی افزود: این واحدهای صنفی و خدماتی طی بازرسی کارشناسان مرکز بهداشتی و بازرسان اتاق اصناف و مشاهده تخلفات متعدد پلمپ شدند.

رئیس اتاق اصناق شهرستان پارس آباد بیان کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا در شهرستان پارس آباد افزایش نشان داشته و بازرسان اتاق اصناف و مرکز شبکه بهداشت و درمان نیز در راستای اجرای مقررات و پروتکل بهداشتی، بازرسی از واحدهای صنفی را افزایش داده‌اند.

محمدی ادامه داد: این واحدهای صنفی و خدماتی شامل قهوه خانه، آرایشگاه زنانه و مردانه و تالار پذیرایی بوده که فعالیت‌های این واحدها در این ایام ممنوع است.

وی تصریح کرد: طبق دستور العمل ستاد مقابله با بیماری کرونا طی هفته جاری برخی از مشاغل صنفی به‌دلیل شیوع بیماری کرونا باید تعطیل شوند و امیدواریم واحدهای صنفی این مقررات را به خوبی رعایت و عمل کنند.

محمدی با بیان اینکه در روزهای آینده نظارت بر بازار شدت بیشتری خواهد گرفت اظهار داشت: واحد‌های صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و نسبت به کد رهگیری بهداشتی اقدام نکنند، پلمپ خواهند داشت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس آباد اذعان داشت: پرونده‌های تخلفات بهداشتی واحدهای صنفی به تعزیرات حکومتی و  مراجع قضایی ارجاع می‌شود.

محمدی گفت:  امید است با رعایت نکات و اصول بهداشتی و عمل به توصیه‌ها همه نقش خود را در کنترل و مهار ویروس کرونا به خوبی ایفا نماییم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up