• شناسه خبر : 32739
  • تاریخ انتشار : 12 مرداد 1399 - 11:55

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: ۱۲ واحد متخلف طی بازرسی‌های کارشناسان این اداره پلمب و تعطیل شد.

 

پلمپ

دکتر عمران خسروی با اشاره به ادامه بازرسی‌ها جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های مختلف شهری، عنوان کرد: تعداد ۱۲ واحد متخلف در ۱۱ مردادماه توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اردبیل به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب و تعطیل شدند.

وی افزود: ۶ واحد از پلمب‌ها مربوط به فعالیت غیرمجاز مراکز تجمع و قهوه خانه بوده که با همکاری نیروی انتظامی و اتاق اصناف پلمب شد و ۶ واحد دیگر مربوط نانوایان بود که مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نبودند که با همکاری فرمانداری و سازمان صمت با درخواست مرکز بهداشت، تعطیل و سهمیه آرد این نانوایی‌ها قطع شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی ستاد کرونا متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت، نمایندگان اتاق اصناف، فرمانداری، اداره نظارت بر اماکن عمومی و نیروی انتظامی، ضمن تشدید نظارت، با هر گونه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت برخورد خواهند کرد.

خسروی سلامت جامعه را خط قرمز مرکز بهداشت دانست و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا پروتکل‌های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا به دقت در مراکز و اماکن مختلف شهری رعایت شود تا زنجیره این بیماری خطرناک قطع شده و شهر، استان و کشور به وضعیت عادی برگردد و این مهم جز با مشارکت عمومی افراد جامعه امکان پذیر نیست.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up