• شناسه خبر : 32892
  • تاریخ انتشار : 14 مرداد 1399 - 12:19

به منظور استعداد یابی و همچنین حمایت های لازم از ورزشکاران پاراتکواندو استان، جلسه ای با حضور مسئولان هیات های تکواندو و جانبازان ومعلولین و نیز تربیت بدنی اداره بهزیستی درمحل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران برگزار شد.

تکواندو

تورج خوشروزی رییس هیات تکواندو دراین جلسه که به منظ‌ور شناسایی و جذب افراد مستعد وعلاقمند دارای معلولیت در رشته ورزشی تکواندو و همچنین حمایت از ورزشکاران معلول و جانباز این رشته برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون تکواندو با برنامه ریزی هدفمندی که در پاراتکواندو داشته از لحاظ جایگاه و رنگینک پاراتکواندو کشور در بین کشور های جهان از جایگاه خوبی برخوردار است و درتمامی رویدادهای آسیایی و جهانی همیشه برای کشور عزیزمان افتخار کسب نموده اند.

رییس هیات تکواندو استان افزود: در استان اردبیل نیز همیشه جانبازان و معلولین قهرمان، درمسابقات ملی و بین المللی افتخارآفرین بوده اند.

وی به افتخارات محمود جعفرزاده تکواندوکار خلخالی و از پیشکسوتان تکواندو استان در تیم ملی پاراتکواندو و قهرمانی چندین دوره مسابقات آسیا یی و جهانی اشاره کرد و بیان کرد: در سالهای نه چندان دور در بخش بانوان نیز قهرمانانی در تیم ناشنوایان کشور داشته ایم و در دو سال اخیر نیز در این رشته، ورزشکاران دشتی و فکرت در مسابقات کشوری دارای مقام می باشند.

خوشروزی رییس هیات تکواندو استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های خوب در حوزه ورزش جانبازان و معلولین استان، در صورت شناسایی نفرات مستعد برای پاراتکواندو و حمایت بیشتر از این قشر، امید کسب مدال در مسابقات بین المللی و افتخار برای استان و کشور وجود دارد.

وی از حمایت هیات تکواندو دراین زمینه خبر داده و عنوان کرد: هیات تکواندو در زمینه شناسایی استعدادها و جذب ورزشکار در این رشته آمادگی خود را اعلام می کند.

درادامه جلسه، موسوی، رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان با تقدیر وتشکر از هیات تکواندو درتوجه به توسعه ورزش جانبازان و معلولین به اهمیت توجه به این قشر اشاره کرده ، اظهار داشت: بخش مهمی از جامعه را افراد معلول و جانباز تشکیل داده و لازم است دراین عرصه برای شکوفایی استعدادها کمک شود.

وی با اعلام آمادگی همه جانبه هیات جانبازان و معلولین برای همکاری با دستگاههای ذیربط همچون بهزیستی ادامه داد: در شناسایی ورزشکاران مستعد ازاین قشر برای رشته تکواندو و استفاده از ظرفیت های موجود آماده هرگونه همکاری و حمایت هستیم .

در ادامه این جلسه که هاشمی نژاد دبیر هیات تکواندو ، اصغرزاده مسئول تربیت بدنی بهزیستی استان ، معافی ثانی دبیر هیات جانبازان و معلولین و علیرضا بایرامی روابط عمومی هیات ورزش های جانبازان و معلولین حضور داشتند هریک از حاضرین به بیان دیدگاههای خود در زمینه توسعه ورزش جانبازان ومعلولین به ویژه در رشته پاراتکواندو پرداختند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up