• شناسه خبر : 33573
  • تاریخ انتشار : 23 مرداد 1399 - 01:56

امام جمعه اردبیل گفت: آمار حوادث رانندگی و تصادفات فوتی در جاده‌های شمالی استان بویژه جاده مشگین‌شهر – پارس‌آباد نگران‌کننده است و باید در این رابطه به صورت اضطراری چاره‌ای اندیشیده شود.

سید حسن عاملی

آیت‌الله سیدحسن عاملی روز پنجشنبه در دیدار رییس و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه استان با تاکید بر اینکه حوادث رانندگی با فرهنگ‌سازی، قانونمندی رانندگان و ارتقای ایمنی راه‌ها قابل کنترل و پیشگیری است، افزود: در پیشگیری از حوادث رانندگی و تصادفات مسوولان، سازمان‌های فرهنگی، ائمه جمعه ، صدا و سیما و حتی سرنشینان خودروها احساس مسوولیت داشته و با شایستگی به وظایف و ماموریت‌ها عمل کنند.

او با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران پلیس راه در تامین امنیت ترافیکی و ارتقای ایمنی عبور و مرور گفت: پیشگیری از تصادفات و حوادث رانندگی در کنار تلاش مسئولانه و متعهدانه پلیس، مستلزم قانونمندی، رعایت حقوق شهروندی، احترام به قانون و همدلی و همگامی سازمان های دخیل در امر ترافیک است.

آیت‌الله عاملی افزود: ارائه تذکرات و هشدارهای ترافیکی با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی مصداقی از امر به معروف و نهی از منکر است.

سرهنگ سیدمحمد صفوی ، رییس پلیس راه استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به کاهش چهار درصدی آمار تلفات جاده‌ای در سال جاری گفت: ضرورت دارد راه‌ها و جاده‌های استان ایمن‌سازی شده و در حوزه ارتقای ایمنی عبور و مرور و ارتقای انضباط ترافیکی سازمان‌های دخیل در ترافیک همدل و همگام باشند.

در روزهای اخیر بیش از ۲۰ نفر در تصادفات جاده‌های شمالی استان اردبیل جان باخته و ده‌ها نفر مصدوم شدند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up