• شناسه خبر : 33608
  • تاریخ انتشار : 24 مرداد 1399 - 06:10

امام جمعه اصلاندوز با انتقاد شدید از بی‌توجهی مسئولان به وضعیت جاده‌های مواصلاتی مغان اظهار کرد: هر نماینده‌ای که در انتخابات مجلس شرکت می‌کند جاده‌های مغان را سوژه تبلیغات خود قرار می‌دهد.

جاده
حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با انتقاد شدید از بی‌توجهی مسؤولان و نمایندگان ادوار مختلف مجلس به وضعیت جاده‌های مواصلاتی مغان اظهار کرد: هر نماینده‌ای که در انتخابات مجلس شرکت می‌کند جاده‌های مغان را سوژه تبلیغات خود قرار می‌دهد اما متاسفانه تاکنون هیچ نماینده‌ای در فرصت چهار ساله خود به این مشکل اساسی رسیدگی نکرده است.
وی با اشاره به تصادف‌های مرگبار اخیر در جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های منطقه مغان افزود: جاده‌های مغان برازنده مردم  و مرزنشینان شهرستان‌های دشت مغان نیست.
امام جمعه اصلاندوز از استاندار اردبیل و نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز خواست تا به‌فکر دو بانده کردن جاده‌های مغان باشند و در این مورد تصمیمات جدی بگیرند.
اسدزاده بیان کرد: در صورت ایجاد جاده مناسب و در خور شان مردم مغان، شاهد رونق اقتصادی، ورود سرمایه‌گذاران به مغان و به‌خصوص کاهش تصادفات خواهیم بود.
وی همچنین با اشاره به جریان تحریف دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان نظام با وارونه جلوه دادن حقیقت، در حال تلاش برای تحریف حقایق انقلاب اسلامی ایران هستند.
امام جمعه اصلاندوز یکی از ماموریت‌های جریان تحریف را ایجاد ناامیدی و یاس در کشور دانست و تصریح کرد: تمام رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی دشمن با شگردهای عملیات روانی در صدد نشان دادن وضعیت نامناسب و بن‌بست در ایران هستند که با هوشیاری و آگاهی ملت ایران تمام نقشه‌های شوم دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.
اسدزاده با اشاره به حادثه انفجار در بندر بیروت نیز گفت: رئیس جمهور فرانسه بعد از فاجعه بیروت با حضور در لبنان اظهارات سخیفانه و بیهوده‌ای به دولت این کشور نسبت داد که با واکنش مردم لبنان روبرو شد.
وی با قدردانی از آگاهی و هوشیاری ملت لبنان اظهار داشت: مردم لبنان جواب دندان شکنی به مکرون دادند و این درحالیست که فرانسه خودش درگیر مشکلات عدیده‌ای است.
امام جمعه اصلاندوز  با اشاره به بیست و چهارم ذی الحجه روز مباهله در تاریخ اسلام، گفت: این روز حقانیت اسلام و اهل بیت گرامی پیامبر اکرم(ص) را بر همگان ثابت کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up