• شناسه خبر : 33764
  • تاریخ انتشار : 26 مرداد 1399 - 12:59

مدیرکل بنیاد استان اردبیل آزادگان را بهترین الگو برای مقابله با مشکلات کنونی کشور عنوان کرد و افزود: آزادگان عزیز با صبر و پایداری در برابر سختی ها درس مقاومت را به همه جهانیان دادند و ما همیشه قدردان این عزیزان هستیم.

تشییع شهید

مدیرکل بنیاد استان اردبیل و همراهان ۲۶ مرداد ماه ۹۹ از دو جانباز و آزاده گرانقدر « حسین قوی پنجه» و « عظیم سلیمی» دیدار و تجلیل کردند.

در این دیدار یاسر شاهی مدیرکل بنیاد استان اردبیل آزادگان را بهترین الگو برای مقابله با مشکلات کنونی کشور عنوان کرد و افزود: آزادگان عزیز با صبر و پایداری در برابر سختی ها درس مقاومت را به همه جهانیان دادند و ما همیشه قدردان این عزیزان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز جامعه‌ اسلامی ما برای سربلندی و آزادی نیاز به فداکاری و استقامت دارد، بیان کرد: باید با تلاش همه جانبه در تمام ابعاد، از نهال آزادی و آزادگی خود و کشور عزیزمان پاسداری کنیم.

مدیرکل بنیاد استان اردبیل نقش خانواده های آزادگان را در بدست آوردن عزت و آزادگی کشور موثر دانست و اظهار کرد: در سایه صبر و مقاومت خانواده ها، آزادگان عزیز توانستند شرایط سخت دوران اسارت تحمل کنند و حماسه بیافریند و با افتخار به کشور بازگردند.

در این دیدارها آزادگان با بیان برخی از خاطرات دوران اسارت، مشکلات و خواسته های خود را بیان کردند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up