• شناسه خبر : 33851
  • تاریخ انتشار : 27 مرداد 1399 - 11:55

در ادامه رزمایش سراسری کمک مؤمنانه تعداد ۱۰۲بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان نیر جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار داده شد.

بسته کالای غذایی

سرهنگ محرم بنیادی ضمن تقدیر از فعالیت جهادی و ایثارگرانه همه بسیجیان اعم از فعالان حوزه ها و پایگاه های مقاومت ، بسیج اقشار و متخصصین و نیز بسیج طلاب و روحانیون  شهرستان نیر در راستای مقابله با شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا گفت: مجموعه بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی شهرستان نیر حضور فعالی در کمیته جهادی قرارگاه مقابله باکرونا دارند و در عرصه های مختلف مشغول به خدمت رسانی می باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر گفت : در ادامه رزمایش سراسری کمک مؤمنانه تعداد ۱۰۲ بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان نیر جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار داده شد.

وی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا در کشور و شروع فعالیت‌های پیشگیرانه در شهرستان نیر سپاه و بسیجیان شهرستان نیز به عنوان خادم و یاور مردم در این راه فعالیت داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر همچنین بیان کرد: در همین راستا سپاه شهرستان نیز با کمک شبکه بهداشت و شهرداری در شهر  و با کمک دهیاری‌ها در ضدعفونی روستاها  و سطح شهر فعالیت داشته است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up