• شناسه خبر : 33978
  • تاریخ انتشار : 28 مرداد 1399 - 12:52

فرماندار پارس آباد از برگزاری مراسمات در چارچوب ها و قواعد مشخص اما با شور و شعور حسینی خبر داد.

 

 

205

امامی گفت: باید در مقابل توطیه های دشمنان و تبلیعات سوء معاندین نظام بایستیم و بهانه دست آنان ندهیم

وی با بیان اینکه قبول مسئولیت کامل از جانب برگزار کنندگان مراسمات و متولیان باشد ، افزود: هماهنگی و همکاری همه جانبه در خصوص مسائل مختلف با محوریت دفتر امام جمعه و تبلیغات اسلامی و شبکه های بهداشتی با اجرای نص صریح قوانین ستاد کرونا ضرورت دارد.

فرماندار پارس آباد تصریح کرد: الزام و التزام به رعایت پروتکل های بهداشتی با مصوبات ستاد کرونا، جلوگیری از تجمعات در مکان های سربسته و حتی عدم ازدحام در مکان های رو باز بصورت گسترده، اجرای مراسمات با برنامه های دقیق و منظم و ساعات مشخص و…برگزاری مراسماتی نظیر طبل و سینک زنی و تکم گردانی و …

امامی گفت: ضدعفونی مکان های برگزاری مراسم در بعد و قبل از اجرای مراسمات ضروری است.

وی افزود: جایگزینی پخش اقلام بهداشتی و سلامت و جیره عذایی خشک بجای اغذیه و مواد غذایی یکی دیگر از راهکارهای پیشگیری از شیوع بیماری کروناست.

فرماندار پارس آباد ادامه داد: قرار گرفتن نیروی مقاومت بسیج در کنار مردم در برگزاری مراسمات، اقتدار نیروی انتظامی در مقابل گردن کشی و مقاومت و مخالفت برخی اشخاص همچنین عدم رعایت قوانین و مقررات عمومی و برخورد قاطع دستگاه قضا با افراد هنجارشکن از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

اجرای مقتدرانه و قاطع دستگاهها در برگزاری مراسمات و رعایت دقیق دستورالعمل ها برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسمات محرم و مایوس کردن دشمنان نظام و بدخواهان مردم و کشور از مهمترین برنامه های ایام محرم است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up