• شناسه خبر : 34714
  • تاریخ انتشار : 04 شهریور 1399 - 01:01

فرماندار بیله سوار از احیا واحدهای تولیدی راکد در این شهرستان خبر داد.

کارخانه تولیدی صنعتی

 

حسن قبادی در خصوص ایجاد اشتغال از طریق تسهیلات اشتغالزایی در بیله سوار عنوان کرد: از محل تسهیلات اشتغال زایی از جمله اشتغال فراگیر روستایی و عشایری و مشاغل خانگی از سال ۹۷ تاکنون برای ۸۶۶ نفر با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان در شهرستان بیله سوار اشتغالزایی انجام شده است.

وی از احیای واحدهای راکد تولیدی در شهرستان خبر داد و گفت: تعداد ۲۲ واحد راکد با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان طی دو سال اخیر فعال و برای رونق اقتصادی منطقه به چرخه تولید بازگشته‌اند.

فرماندار بیله سوار اظهار کرد: مسئولین ادارات برای تحقق سرمایه‌های تخصصی در حوزه اشتغال و طرح‌های اشتغال‌زایی شامل مشاغل خانگی، اشتغال‌زایی روستایی، کارورزی، ثبت در سامانه کارا و رصد و طرح کارورزی اهتمام ویژه داشته باشند تا مشکل بیکاری در منطقه رفع شود و بالتبع آن شاهد شکوفایی اقتصادی و جهش تولید در این شهرستان باشیم.

قبادی بیان کرد: شهرستان بیله سوار با توجه به موقعیت جغرافیایی آن و نیز به لحاظ قطب دامداری، کشاورزی و گردشگری آن، ظرفیت قابل قبولی در بخش واگذاری تسهیلات و اشتغالزایی دارد که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی در ادامه به شرایط و آسیب‌های به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا به برخی از مشاغل اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۲۲ مورد از اصناف جهت دریافت تسهیلات کرونا از طریق بانک درخواست داده‌اند که تاکنون این تسهیلات برای ۱۹۵ مورد ارائه شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up