• شناسه خبر : 35155
  • تاریخ انتشار : 10 شهریور 1399 - 04:00

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اردبیل گفت:به دنبال احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان اردبیل هستیم.

جعل مدرک دانشگاه
رضا عبدی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: کمبود فضای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان در استان از چالش‌های اصلی بود که با جذب اعتبارات و برنامه‌ریزی صورت گرفته، شاهد توسعه فضای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان استان خواهیم بود.
وی افزود: بر اساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان، احداث ساختمان جداگانه برای پردیس‌های علامه طباطبایی و بنت‌الهدی صدر هر کدام در  مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و در ۴ طبقه در دستور کار قرار گرفته است که بخشی از اعتبار مورد نیاز برای احداث ساختمان جدید پردیس علامه طباطبایی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و دانشگاه فرهنگیان تامین شده است‌.
سرپرست مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل تصریح کرد: طی روزهای آینده شاهد کلنگ‌زنی احداث ساختمان پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل خواهیم بود که با مشخص شدن پیمانکار، عملیات احداث ساختمان جدید شروع می شود.
عبدی با اشاره به وضعیت پردیس فرهنگیان بنت‌الهدی صدر بیان داشت: در حال رایزنی و پیگیری برای احداث ساختمان پردیس بنت‌الهدی اردبیل نیز هستیم که به محض تامین اعتبار عملیات احداث آن را نیز شروع می‌کنیم.
وی گفت: کلنگ‌زنی احداث سالن ورزشی پردیس بنت‌الهدی صدر اردبیل در مساحت یک‌هزار متر مربع و با تامین اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات دانشگاه فرهنگیان کشور نیز به زودی انجام می‌شود.
عبدی بیان کرد: در راستای توسعه فضای فیزیکی و شاداب‌سازی دانشگاه، یک هکتار از زمین جوار دانشگاه پردیس علامه طباطبایی توسط آموزش و پرورش و با همکاری شهرداری اردبیل به دانشگاه الحاق شد که با صرف ۵۰ میلیارد ریال توسط شهرداری، ایجاد فضای سبز، پیاده‌سازی و احداث زمین چمن مصنوعی در مراحل پایانی است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان اردبیل بیان کرد: شناسایی زمین ۳۴ هکتاری در ۷ کیلومتری راه مواصلاتی اردبیل- تبریز برای احداث ساختمان دانشگاه جامع فرهنگیان صورت گرفته است که فرآیند قانونی خود را طی می‌کند‌.
وی افزود:کارهای عمرانی مختلفی در سطح پردیس‌های استان برای کیفی‌سازی محیط آموزشی و خوابگاهی در جهت رفاه دانشجو معلمان و اساتید انجام گرفته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up