• شناسه خبر : 35355
  • تاریخ انتشار : 12 شهریور 1399 - 05:59

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پل معلق شیشه ای هیر تحول عظیمی در اقتصاد و گردشگری منطقه به وجود آورده است.

مجلس

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در بازدید از پل معلق تمام شیشه ای هیر با اشاره به بازتاب ایجاد پل هیر در داخل و خارج کشور، از تلاش ها و حمایت های مدیرکل میراث فرهنگی استان برای راه اندازی پل هیر قدردانی کرد.

وی افزود: سرمایه گذار پل هیر برای منطقه افتخار بزرگی است و تلاش های فرماندار اردبیل، شهردار و شورای شهر هیر و دستگاه قضایی در حمایت از پروژه پل هیر مناسب و مطلوب بوده است.

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جاده دسترسی پل هیر در سریع ترین زمان ممکن ساماندهی و معارض پروژه و نیز مشکلات و موانع دیگر پروژه برطرف می شود و دستگاه های مربوطه موظف به تحقق این امر هستند.

موسوی تصریح کرد: حمایت همه جانبه ای از سرمایه گذار پل هیر برای تکمیل زیرساخت ها و فاز های بعدی پل هیر به ویژه دوطبقه ای کردن پل هیر خواهیم داشت.

صدیف بدری دیگر نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: سرمایه گذار پل هیر ظرفیت بزرگی برای منطقه بوده و تحول عظیمی در منطقه به وجود آورده است.

وی با قدردانی از شهرداری و شورای شهر، بخشداری و فرمانداری و دستگاه قضایی منطقه و نمایندگان سابق و مردم منطقه برای حمایت از راه اندازی پروژه افزود: مشکلات و موانع پروژه پل هیر باید هر چه زودتر برطرف شود تا در سرمایه گذار مجموعه انگیزه ایجاد شود.

فرماندار اردبیل نیز در این بازدید هیر را به عنوان قطب جدید گردشگری کشور بیان کرد که نیازمند توسعه و تکمیل زیرساخت های گردشگری در منطقه است.

امامی یگانه گفت: رفع موانع پروژه پل هیر از جمله ساماندهی جاده دسترسی و معارض در اولویت است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up