• شناسه خبر : 3566
  • تاریخ انتشار : 27 آذر 1397 - 01:44

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل:

شهرداری اردبیل در خصوص ماده صد اقدامات اساسی انجام داده است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: شهرداری اردبیل در خصوص ماده صد اقدامات اساسی انجام داده است که این اقدامات شهرداری میتواند در سایر استان ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

به گزارش شهرخوان، یوسف خدادادی در جلسه اتخاذ راهکار های مناسب برای تعیین تکلیف پرونده های رسوبی ماده صد اظهار کرد: جلسه همفکری و هم‌اندیشی مسائل مربوط به کمیسیون ماده صد و بازدید میدانی امروز به همراه شهردار اردبیل انجام گرفت که در این ارتباط خوشبختانه تلاش هایی از سوی شهرداری انجام شده است .

وی افزود: پرونده‌های اجرای احکام کمیسیون ماده صد توسط شهرداری در ماه های اخیر جمع بندی شده است که حدود ۲۰ درصد از پرونده هایی که مربوط به قبل از سال ۹۷ بوده تعیین تکلیف شده و مابقی پرونده ها در یک فرایند صحیح و مشخصی قرار گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل بابیان اینکه شهرداری اردبیل در خصوص موضوع ماده صد در کشور اقدامات مهم و تاثیرگذاری انجام داده است، گفت: این اقدامات شهرداری اردبیل میتواند در سایر استان ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه این موضوع در شورای حفظ بیت المال تصویب شده است ، اذعان کرد: هدف اصلی اجرای آرای صادره در کمیسیون ماده صد است.

خدادادی تصریح کرد: تاکید اصلی دستگاه قضا نیز این است که اقدامات پیشگیرانه تقویت شده و اجازه آن داده نشود که ساخت و ساز های غیر مجاز در حاشیه های شهر ساخته شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی دستگاه های استان کمک به شهرداری در این مسیر است که خوشبختانه جلسات متعدد حقوقی و قضایی در این ارتباط برگزار شده است .

خدادادی گفت: شهرداری با همت مظاعف اقدامات قانونی خود را در بحث پیشگیری انجام میدهد که دستگاه قضا نیز بنابر وظیفه ذاتی خود در این خصوص از شهرداری حمایت کامل خواهد داشت.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up