• شناسه خبر : 35944
  • تاریخ انتشار : 20 شهریور 1399 - 04:30

مدیر کل تعزیرات حکومتی اردبیل از پلمب ۲ موسسه پزشکی غیرمجاز در استان اردبیل خبر داد.

پلمپ

 

علی رحیمی‌آذر گفت: این ۲ موسسه ارایه خدمات پزشکی غیرمجاز که اقدام به فعالیت در این زمینه و در سطح شهرستان گرمی کرده بود پس از تشکیل پرونده تعزیراتی و رسیدگی به جرایم با حکم تعزیرت حکومتی استان پلمب و تعطیل شدند.

وی افزود: علاوه بر تعطیلی محل فعالیت این ۲ موسسه، کلیه ملزومات و امکانات بکار گرفته شده در آنها با صدور حکمی به نفع دولت مصادره شد.

رحیمی آذر گفت: همچنین یک واحد کارگاهی تولید غیر بهداشتی یخمک در شهر اردبیل نیز به علت نداشتن مجوز بهداشتی با حکم صادره از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تعطیل و پلمب شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تشدید برخورد با متخلفان اقتصادی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بهداشتی غیر بهداشتی خبر داد و افزود: بازرسی روزانه از واحدهای صنفی و بازار استان در دستور کار قرار گرفته و حکم تعزیراتی پس از مشاهده تخلف در محل بازرسی صادر و مورد اجرا گذاشته می شود.

وی گفت: امسال بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان اقتصادی و صنفی در این استان تشکیل و متخلفان به پرداخت ۱۰۶ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شده اند افزود: پرونده‌های تعزیراتی تشکیل شده در نیمه نخست امسال در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار ،قاچاق کالا ،تخلفات بهداشتی و یا عرضه خارج از شبکه کالاهای اساسی بوده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up