• شناسه خبر : 36015
  • تاریخ انتشار : 21 شهریور 1399 - 01:13

مجید خدابخش می گوید: ایجاد دانشگاه صنعتی اردبیل از مصوبات بدون کارشناسی سفرهای آقای احمدی نژاد بود فقط و فقط برای جلب افکار عمومی!

جعل مدرک دانشگاه

مجید خدابخش گفت : دانشگاه صنعتی اگر مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی بوده هـیچ مقامی مجوز لغو مصوبه مذکور را نداشته و ندارد.

وی تاکید کرد : باید پرسید چرا از سال ٨۵ تا ٩٢ و در دولت آقای احمدی نژاد هیچ اقدامی برای عملیاتی شدن مصوبه صورت نگرفته است.

استاندار سابق اردبیل ادامه داد: درطول ۷ سال دوره آقای احمدی نژاد چند بار به استان اردبیل سفر استانی داشتند؟ چرا استانداران وقت پیگیری نکردند؟ همه عزیزانی که از موضوع اطلاع داشتند باید از دولت احمدی نژاد پیگیری می کردند نمایندگان وقت و روسای دانشگاهها بین سال های ۸۵ تا ۹۲ همه و حتی کسانیکه که به این موضوع اعتراض می کنند، هیچ پیگیری نداشتند.

خدابخش در مورد پیگیری این موضوع در دولت فعلی هم گفت : در دولت آقای روحانی سیاست ازدیاد غیرکارشناسی دانشگاه ها متوقف شد، مصوبه ای که در مجلس بودجه مصوب و ردیف اعتباری نداشته باشد صرفا و صرفا موافقت اصولی و فاقد ابزار عملیاتی شدن است.

وی افزود: ما پیگیری هم کردیم تا موافقت اصولی صرفا کاغذی، عملیاتی شود ولی مورد پذیرش واقع نشد و بجای آن دانشکده فن آوری های پیشرفته عملیاتی شد و دانشجو هم گرفت.

خدابخش گفت: برای تاسیس دانشگاه اساسا اول باید سه تا دانشکده ایجاد شود.

وی اظهار داشت : آقایان در دولت احمدی نژاد ۷ سال فرصت داشتند تا برای دانشگاه صنعتی اردبیل ردیف بودجه با مصوبه ی مجلس دریافت کنند.

وی افزود: بی تعارف باید گفت احداث دانشگاه صنعتی از مصوبات غیرکارشناسی در سفرهای استانی فاقدتوجیهات کارشناسی بود و به همین دلیل ٧ سال بعد از مصوبه هیچ اقدام عملی در همان دولت برایش صورت نپذیرفت.

خدابخش به اردبیل فردا با اشاره به اینکه چرا از استانداران در طی ۷ سال کسی سوالی پرسیده نشد، گفت: ین سوالات را از آنها و نمایندگان وقت پیگیر نیستید؟! آقایان چرا در طی سالهای ۸۵ تا ۹۲ سکوت کرده بودند چرا جدی نبودند؟ چرا موضوع حالا یادشان افتاده است؟!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up