• شناسه خبر : 36065
  • تاریخ انتشار : 07 مهر 1401 - 05:48

وقتی فرد باورهای خاصی در ذهن دارد، این باورها باعث می شوند تا در هر لحظه فرکانس مشخصی را به کائنات ارسال کند.

قانون ارتعاش بخشی از قانون جذب است. قانون جذب بیان می کند که انسان در زندگی به هر موضوعی اعتقاد قلبی داشته باشد، همان باور و اعتقاد قلبی او به واقعیت در زندگی او تبدیل می شود. یعنی اتفاقاتی همسان با باورهای خود را در زندگی تجربه می کند. وقتی فرد باورهای خاصی در ذهن دارد، این باورها باعث می شوند تا در هر لحظه فرکانس مشخصی را به کائنات ارسال کند. حال اگر زندگی فرد زندگی مطلوبی نیست، او باید توسط قانون جذب و قانون ارتعاش، فرکانس ذهن خود را کنترل و تغییر دهد. در ادامه به چگونگی این اقدام مهم خواهیم پرداخت.

RE13 251

هنگامی که باورهای ذهنی شما نامناسب باشند، اتفاقات زندگیتان نیز همسان با باورهایتان نامناسب خواهند بود. پس به گونه ای باید فرکانس ذهنی خود را تغییر دهید. یکی از اقدامات مهمی که باید انجام دهید، این است که به صورت آگاهانه توجه و تمرکز خود را از موضوعات نامناسب برداشته و بر روی موضوعاتی که خواهان ورود آنها به زندگیمان هستیم قرار دهیم. موضوعاتی مانند ثروت در جهان، اختراعات، اکتشافات، موفقیت های ورزشی، قهرمانی ها و پیروزی ها و… . این کار باعث می شود تا فرکانس ذهن شما هم ارتعاش با اتفاقات خوب باشد و کائنات نیز به فرکانس های ارسالی شما پاسخ مناسبی بدهد.

قانون ارتعاش

در این جهان همه چیز از انرژیست. اما دلیل اینکه همه پدیده ها یک شکل نیستند و دلیل تفاوت مواد و موجودات با یکدیگر تنها به دلیل تفاوت در سطح ارتعاش آنهاست.  یعنی نمک و آب هر دو از انرژی هستند اما به دلیل اینکه ساختار تشکیل دهنده آنها (یعنی انرژی) ارتعاش متفاوتی با هم دارند، ما یکی را به صورت مایعی بی رنگ و دیگری را جامدی سفید رنگ میبینیم.

در این جهان هر پدیده ای ارتعاش مخصوص به خود را دارد. وقتی ما به موضوعی توجه می کنیم، ذهن ما در حال انتشار فرکانس هایی هم ارتعاش با موضوع مورد توجه ما است. اگر توجه کردن به آن موضوع را برای مدتی ادامه بدهیم، کم کم اتفاقاتی از همان جنس را تجربه می کنیم.

در تمام طول زندگی باید تلاش کنیم تا تمرکز و توجه خود را بر روی مسائلی قرار بدهیم که دوست داریم وارد زندگیمان شوند. اگر توجه کردن به موضوعات نا خوشایند را برای روزها و هفته ها ادامه بدهیم، کم کم اتفاقات بدی که در ابتدا کوچک بودند کم کم بزرگ و بزرگتر می شوند تا جایی که واقعا زندگی ما را تحت تاثیر خود ثرار می دهند و همچنین ذهن ما که پس از گذشت مدتها توجه به آن موضوع، به آن عادت کرده، به صورت ناخودآگاه کاری میکند که ما به آن موضوعات توجه کنیم. به همین دلیل چون بسیاری از رفتارهای نامناسب مانند دنبال کردن اخبار و وقایع منفی، صحبت در مورد مشکلات سیاسی و اقتصادی در ما درونی شده و به یک عادت تبدیل شده، برای تغییر آنها باید انرژی و زمان زیادی صرف کنیم.

RE13 252

ذهن یا ماشین پول سازی

بسیاری از ما از توانایی های این موهبت خدادادی و قوانین کائنات بی خبر هستیم. برای همین از آنها در جهت ضربه زدن به خودمان استفاده می کنیم. به جای صحبت کردن از مشکلات اقتصادی، اگر بتوانیم ذهنمان را جوری تربیت کنیم که فقط فرصت های اقتصادی را ببیند و آنها را تحسین کند، ذهن ما به یک ماشین پولسازی تبدیل می شود.

اگر بتوانید این را به یک عادت تبدیل کنید که همه جا و در همه مکان تنها در مورد اتفاقات مالی خود و پیشرفت هایتان صحبت کنید و از گرانی نفت و بنزین و سایر کالاها دست بردارید، کم کم ثروت به زندگی شما سرازیر می شود.

قوانین انرژی

انرژی از بین نمی رود بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می شود. شما با توجه کردن به موضوعات مختلف در حال ارسال فرکانس به کائنات هستید. جنس این فرکانس ها از انرژیست. انرژی هایی که ارتعاش مخصوص به خود را دارد و مربوط به یکسری موضوعات و اتفاقات است. با توجه به قانون انرژی، هر پدیده ای، انرژی های همسان با خود را جذب می کند. یعنی هر چیزی در این جهان تمایل دارد به سمت چیزی برود که از نظر انرژی هم ارتعاش با اوست. برای همین کائنات، پدیده های هم ارتعاش را در کنار هم قرار می دهد.

شما با توجه کردن به یک موضوع، به کائنات اعلام می کنید که فرکانس و ارتعاش من در مورد این موضوعی است که در حال توجه به آن هستم. پس از این نوع اتفاقات بیشتر به زندگی من وارد کن. کائنات نیز با دریافت فرکانس های ارسالی شما، اتفاقاتی همسان با زندگی شما را پیدا می کند و به سمت شما می فرستد.

با این قوانین، زندگی به هیچ عنوان ظالمانه نیست. در حق هیچ کسی بی عدالتی رخ نداده. زیرا در دنیا هم زشتی هست و هم زیبایی. این شما هستید که انتخاب میکنید کدام یک به زندگیتان وارد شود.

دلیل بسیاری از اتفاقات بدی که ما به زندگیمان وارد می کنیم به دلیل نا آگاهی از قوانین است. زیرا تصور می کنیم که هر لحظه باید مراقب خود باشیم. در مورد هشدارها و اتفاقات ناخوشایندی که ممکن است ما را زمین بزند بدانیم و آنها را دنبال کنیم. مدام استرس داریم که نکند اتفاق بدی، همه چیز را از بین ببرد. در حالی که کسی که قوانین را می داند، هیچ استرسی ندارد. در آرامش کامل است. زیرا می داند وقتی فرکانس های مناسبی به جهان ارسال می کند، جهان نیز پاسخ های مناسبی می دهد. پس جای هیچگونه نگرانی و استرسی نیست. با کمال آرامش و امنیت از قوانین بدون تغییر خداوند، تنها تمرکز خود را بر روی مسائلی می گذارد که خواهان ورود آنها به زندگیش است.

RE13 253

رفتارهای نامناسب

رفتارهای نامناسبی که به بالا بردن ارتعاش منفی منجر می شود شامل: مطالعه روزنامه یا شنیدن و دیدن اخبار، خواندن و دیدن مطالبی در مورد بیماری ها و امراض جدید، صحبت کردن در مورد گرانی اجناس و اعتراض به عملکرد اقتصادی، صحبت در مورد شکست ها و ناکامی های گذشته، توجه به نکات منفی اطرافیان و گله و شکایت از آنها، نگرانی از وضعیت آینده و… است. به طور کلی این رفتارها حس بد و غم و اندوه را در دل شما افزایش می دهد و قانون ارتعاش را در جهت منفی در زندگی شما به کار می گیرد.

رفتارهای مناسب

توجه به زیبایی ها در جهان، توجه به قیمت کالاهایی که ارزانتر شده اند، توجه به شغل ها و منابع مالی جدید در جهان، توجه به افرادی که به راحتی پول زیاد می سازند، توجه به افرادی که سلامتی خود را بازیافته اند، توجه به ورزشکاران موفق، توجه به افراد خوشحال و جویا شدن دلیل خوشحالی آنها، دنبال کردن خبر موفقیت شرکت ها، دنبال کردن و صحبت در مورد روابط موفق افراد مختلف، دیدن کردن از باغ ها و مناطق تفریحی زیبا و مهیج و سایر رفتارهای دیگری که حس شادی و شعف را در شما زنده می کند است. به طور کلی این رفتارها ارتعاش ذهنی شما را در جهت مثبت افزایش می دهد.

منبع: مقاله قانون ارتعاش – یکشو



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up