• شناسه خبر : 3874
  • تاریخ انتشار : 15 بهمن 1397 - 03:40

شهردار اردبیل گفت: با افتتاح فاز دوم پل قدس در اوایل سال ۹۸ قسمت دیگری از این پل برای همشهریان قابل استفاده خواهد بود تا بار ترافیکی منطقه نسبت به گذشته کاهش یابد.

 

شهردار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته پیشرفت فیزیکی پروژه پل قدس اردبیل تا پیش از پایان سال به ۵۵ درصد خواهد رسید.

حمید لطف اللهیان در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: پروژه پل قدس از سه فاز عمرانی برخوردار بوده که فاز اول آن در سال ۹۶ افتتاح شد و با تمهیدات موجود فاز دیگر آن نیز در اوایل سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در صورت رسیدن پیشرفت فیزیکی پروژه پل قدس به ۸۵ درصد طرح مذکور قابل بهره‌برداری خواهد بود و امیدواریم با افزایش سرعت این طرح عمرانی، علی‌رغم قرارگیری در مشکلات اقتصادی در این راستا به مطالبه مهم شهروندان پاسخ دهیم.

 

پل قدس

 

شهردار اردبیل سرعت پیشرفت پروژه‌های شهری در اردبیل را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: برای رسیدن به سرعت پیشرفت فیزیکی ایده‌آل در اجرای پروژه‌ها نیازمند انجام کار شبانه روزی هستیم که با توجه به منابع محدود مالی فعلا این امکان مقدور نیست.

 

 

حمید لطف اللهیان

لطف‌اللهیان ادامه داد: با وجود محدودیت در منابع ملی و به دلیل اهمیت پروژه پل قدس تا کنون طرح مذکور متوقف نشده و با سرعت مناسب در حال اجرا است.

لطف‌اللهیان یادآور شد: با افتتاح فاز دوم پل قدس در اوایل سال ۹۸ قسمت دیگری از این پل برای همشهریان قابل استفاده خواهد بود تا بار ترافیکی منطقه نسبت به گذشته کاهش یابد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در سال 96 فاز اول پروژه پل قدس افتتاح و تحویل اهالی شد، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در نیمه اول سال 98 با پیشرفت 30 درصدی فاز دوم این پل نیز در مجموع با 85 درصد به بهره‌برداری رسیده و گامی مهم در راستای عمران شهرداری برداشته شود.

لطف‌اللهیان ظرفیت فعالیت در پروژه پل قدس را بالا دانست و گفت: علیرغم اینکه شهرداری اردبیل توان کار شبانه‌روزی در این پروژه را دارد اما به واسطه کمبود اعتبارات پیمانکاران تنها در یک شیفت روزانه در کارگاه‌های پل قدس فعال هستند و برای رساندن پروژه به ایده‌آل‌های ساخت ضروری است تا با تامین اعتبار مناسب کار شبانه‌روزی را در این پل شاهد باشیم. 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up