• شناسه خبر : 38827
  • تاریخ انتشار : 03 آبان 1399 - 10:49

فرماندار پارس آباد گفت: ز عادی سازی شرایط و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز خدمات رسانی و ادارات و مطب و داروخانه ها پرهیز شود

 

ماسک آلودگی

ابراهیم امامی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا استان اردبیل که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: وضعیت شهرستان پارس‌آباد در حال حاضر در حالت نارنجی قرار دارد لذا باید نظارت ها و آموزش و همچنین غربالگری ها به صورت مستمر انجام شود.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی برای رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی ادارات و مردم، گفت: لازم است از عادی سازی شرایط و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز خدمات رسانی و ادارات و مطب و داروخانه ها پرهیز شود تا وضعیت این شهرستان به قرمز تبدیل نشود.

فرماندار و رئیس ستاد کرونا شهرستان پارس‌آباد ضمن اشاره به سیر صعودی بیماری در شهرستان، همچنین بر لزوم رصد تجمعات و تذکر و برخورد قانونی تاکید کرد.

امامی گفت: همچنان تجمعات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی عامل اصلی انتقال و شیوع بیماری است و استفاده از ماسک و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی از راه های مهم پیشگیری از ابتلا به کرونا به‌شمار می آید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up