• شناسه خبر : 39473
  • تاریخ انتشار : 10 آبان 1399 - 02:22

اکبر بهنامجو ‌در بازدید از برخی اصناف اردبیل اظهار داشت: در راستای کنترل وضعیت موجود اعمال قرنطینگی و تعطیلی اصناف پرخطر به مدت دو هفته…

اکبر بهنام جو

اکبر بهنامجو ‌در بازدید از برخی اصناف اردبیل اظهار داشت: در راستای کنترل وضعیت موجود اعمال قرنطینگی و تعطیلی اصناف پرخطر به مدت دو هفته در دستور کار است.

وی با اشاره به این که اعمال محدودیت‌ها با آغاز موج سوم کرونا آغاز شده است بیان کرد: غذاها باید به صورت بیرون‌بر باشد و مدارس نیز فعلاً تعطیل است و تالارها نیز به دلیل کاهش برگزاری مراسمات تعطیل می‌شود که درصدد هستیم در این زمینه شرایط را به وضعیت متعادل برسانیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از اهم مواردی است که برای مقابله با بحران کرونا به آن نیاز داریم و از مردم تقاضا داریم نکات بهداشتی را به صورت همه‌جانبه رعایت کنند و در این زمینه نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

بهنامجو اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از برگزاری نشست‌ها و دورهمی‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا اولویت اساسی است و در این زمینه خواستار حذف برگزاری دورهمی‌ها و نشست‌های خانوادگی هستیم چرا که اکثریت شیوع این بیماری از طریق این دورهمی‌ها تشدید می‌شود.

وی تصریح کرد: از مردم انتظار داریم از مسافرت به استان اردبیل خودداری کنند و قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراها نیز تعطیل می‌کنیم که در این زمینه تمام تلاش و اهداف ما این است که بتوانیم وضعیت موجود را به شرایط متعادل برسانیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up