• شناسه خبر : 39750
  • تاریخ انتشار : 13 آبان 1399 - 12:22

«نادر سقاء» شامگاه (۱۲ آبان ماه) در محفل شعر «رحمت للعالمین» گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام یک حرکت مذبوحانه برای ایجاد تفرقه…

مسجد

«نادر سقاء» شامگاه (۱۲ آبان ماه) در محفل شعر «رحمت للعالمین» گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام یک حرکت مذبوحانه برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلام است که موجب بیداری مسلمانان در مقابل توطئه های خبیث می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص) مساجد را قرارگاه وحدت کلمه امت اسلام قرار داد و امروز نیز باید مساجد را پایگاه نشر وحدت در جهان اسلام قرار دهیم.

این مقام مسئول ادامه داد: پیامبر مکرم اسلام (ص) محبت و رحمت را میان مسلمانان به یادگار گذاشت تا بتوان زمینه وحدت را پس از حیات ایشان ادامه دهیم.

سقاء اذعان داشت: آرمان فلسطین مهمترین موضوع محوری جهان اسلام در برابر دشمنان اسلام بود که با خیانت برخی از کشورهای اسلامی زمینه نفوذ و اهانت به مقدسات اسلام به ویژه قرآن کریم و پیامبر را فراهم کرد.

وی بیان کرد: اختلاف افکنی در بین شیعه و اهل تسنن نه فقط مختص اقوام ایرانی بلکه در همه کشورهای اسلامی توسط دشمنان اسلام پیگیری می شود تا بتوانند نفوذ سیاسی و اقتصادی خود را ادامه دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: مسلمانان مساجد را باید قرارگاه وحدت خود انتخاب کنند تا همچون زمان پیامبر در زیر بیرق مساجد بتوان وحدت را در بین امت اسلامی جاری و ساری کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up