• شناسه خبر : 39852
  • تاریخ انتشار : 14 آبان 1399 - 12:09

عبدالرضا اقبال روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم با کمک و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، متولیان ورزش و تمامی دلسوزان، پیشکسوتان و خاک…

کشتی

عبدالرضا اقبال روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم با کمک و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، متولیان ورزش و تمامی دلسوزان، پیشکسوتان و خاک خوردگان بزودی رشته کشتی استان اردبیل به جایگاه حقیقی خود در سطح کشور برسد.

وی کمبود منابع مالی را یکی از مشکلات کشتی استان اردبیل دانست و گفت: در این وضعیت اقتصادی هیات قبلی کشتی استان یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بدهی برجای گذاشته است.

رییس هیات کشتی استان اردبیل اضافه کرد: برای تجهیز و تکمیل سالن‌های کشتی استان ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا کشتی گیران بتوانند بدون دغدغه تمرین کرده و خود را برای مسابقات و رویارویی با حریفان آماده کنند.

وی اظهارداشت: در حال حاضر بیش از سه هزار ورزشکار در رشته ورزشی کشتی آزاد و فرنگی در مناطق مختلف این استان فعالیت می‌کنند.

اقبال با بیان اینکه این ورزشکاران در ۱۸ سالن ورزشی در نقاط مختلف استان مشغول تمرین هستند، افزود: از این تعداد ۶ سالن ورزشی در شهر اردبیل قرار دارد.

وی با بیان اینکه در دهه‌های گذشته استان اردبیل یکی از قطب‌های کشتی در کشور بود، گفت: کشتی‌گیرانی مانند احد پازاج، علی اشکانی، افشین بیابان‌گرد، سلیم لسانی، ناصر احمدی، جابر پارسی، حمید صمدی، اکبر سبحانی و بهرام معروف‌خانی بارها و بارها موفق شدند پرچم پر افتخار کشورمان را در مسابقات جهانی و آسیایی و میادین مهم بین‌المللی به اهتزاز درآورند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up