• شناسه خبر : 40175
  • تاریخ انتشار : 18 آبان 1399 - 01:07

سرهنگ “ایوب احمدی” در دیدار با دکتر “علی ملا احمدی” مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، اظهار کرد: یکی از ابزارهای مهم اطلاع رسانی…

گشت امنیت اخلاقی

سرهنگ “ایوب احمدی” در دیدار با دکتر “علی ملا احمدی” مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، اظهار کرد: یکی از ابزارهای مهم اطلاع رسانی در عصر حاضر رسانه های جمعی هستند که از قابلیت های فراوانی برای جمع آوری، پردازش و توزیع اطلاعات برخوردارند.

وی ارتباط با رسانه ها را به عنوان راهکار مهم برای مدیریت موثر و سازنده دانست و افزود: روابط هدفمند رسانه ای، بزرگ ترین تاثیر گذاری را در موفقیت برنامه های یک سازمان دارد.

فرمانده یگان ویژه استان اردبیل ایجاد بستر تفاهم، همکاری و جلب اعتماد عمومی و اعتماد سازی در درون و برون سازمان را یکی از مهم ترین کارهای رسانه ها عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه ها در فراهم کردن بستر مناسب برای گفتمان مستمر و منظم بین سازمان و مردم و ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی در راستای رسیدن به اهداف سازمان نقش به سزایی دارند.

وی در ادامه به موضوع امنیت و تاثیر آن در رشد و توسعه کشور اشاره و عنوان کرد: پیشرفت کشور در گرو توسعه و ارتقای امنیت در جامعه است.

فرمانده یگان ویژه استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرایم و افزایش اعتماد عمومی از جمله مولفه هایی است که صدا و سیما می تواند با تهیه و تولید برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی، پلیس را در این رسالت خطیر یاری کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up