• شناسه خبر : 40537
  • تاریخ انتشار : 22 آبان 1399 - 02:57

استاندار اردبیل از تکمیل عملیات اجرایی فنداسیون بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی تا پایان سال خبر داد.

اکبر بهنامجو

 

اکبر بهنام‌جو در جریان بازدید از پروژه بیمارستان نجف‌زاده و استادیوم علی دایی با حضور معاون وزیر راه اظهار داشت: عملیات اجرایی بیمارستان نجف‌زاده با تعیین مشاور و اتمام مطالعه طرح، عملیات خاکبرداری آن به اتمام رسیده و تا پایان سال عملیات اجرایی فنداسیون نیز تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی را از اولویت‌های ضروری و مورد نیاز استان دانست و افزود: برنامه زمان بندی تکمیل این پروژه ۲ سال پیش‌بینی شده بود که امیدواریم با شدت دادن به اجرای پروژه زودتر از موعد مقرر به پایان برسد و این کمبودها جبران شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مراحل اولیه احداث فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی به اتمام رسیده افزود: حداقل ۲۵۰۰متر زیر بنا در این پروژه افزایش یافته است که عملیات خاکبرداری، آزمایش مکانیک خاک و تجهیز کارگاه در یک برنامه زمان بندی انجام شده و به صورت اسکلت فلزی با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان و از سوی پیمانکار بومی اجرا می شود.

بهنام‌جو به تامین اعتبارات مورد نیاز برای ساخت بیمارستان اشاره کرد و تصریح کرد: ۱۵۰میلیارد تومان از محل سفر رییس جمهوری و ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به عنوان سازمان مجری به این پروژه بزرگ در نظر گرفته شده که تا کنون ۵۰ میلیارد تومان تامین به زودی تخصیص می‌یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی نیز در این بازدیدها بر تامین اعتبار و رفع نواقص این پروژه ها قول مساعد داد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up