• شناسه خبر : 41103
  • تاریخ انتشار : 28 آبان 1399 - 01:23

قلب پل قدس ۲۴ ساعته می تپد و عوامل اجرایی آن به صورت شبانه روزی در تلاشی بی وقفه هستند.

پل

این روزها حال پل قدس بزرگترین پروژه شهری سالهای اخیر خوب است و به سرعت در حال تکمیل و راه اندازی است . پروژه ای که بسیاری از مدیران شهامت آغاز آن را نداشتند و عافیت روتین پشت میز نشینی را به چالش بزرگ پل قدس ترجیح دادند.

حمید لطف اللهیان اما این ریسک بزرگ را پذیرفت و پروژه پل قدس را آغاز کرد ، پروژه ای عظیم که نیازمند تلاش فراوان و بودجه ای هنگفت بود، مراحل اولیه این پروژه به سرعت انجام شد و فاز آن در موعد مقرر تحویل شهروندان گردید، اما افزایش شدید قیمت ها و شرایط نامساعد اقتصادی و شرایط ویژه کشور به دلیل ویروس کرونا باعث ایجاد وقفه در ادامه راه شد.

معمولا در این شرایط مدیرانی که به دنبال فرار از مسئولیت هستند و بهانه های خوبی مثل تورم و کرونا به دست می آورند اقدام به گفتار درمانی کرده و از ادامه راه منصرف می شوند. اما کاراکتری که از لطف الهیان در به سرانجام رساندن پروژه های بزرگ شهری سراغ داریم باعث شد در پروژه پل قدس هم پا پس نکشد و تمام قد بایستد و با همراه کردن مسدولان بتواند در شرایط بحران اقتصادی کشور منابع مالی پروژه را تامین و فازهای بعدی پل قدس را به سرعت عملیاتی کند.

امروز این پروژه عظیم شهری که یکی از مطالبات اصلی شهوندان است به صورت شبانه روزی و در فصل سرد سال نیز در حال اجراست، و بنظر می رسد تکمیل و افتتاح آن با این حجم از کار عمرانی بزودی محقق خواهد شد.
پایان یافتن فصل کاری ، کرونا، تورم چندین برابری مصالح پروژه های عمرانی و سنگ اندازی ها و تخریب ها … می توانست بهترین بهانه برای تعطیلی پروژه قدس باشد اما لطف اللهیان شهرداری نیست که به دنبال بهانه باشد و پا پس بکشد ، منافع عمومی شهروندان را با عافیت طلبی معامله کند و سطح ماطلبات شهروندی را در همان ارتفاع نازل جوب و آسفالت متوقف کند ، شهردار اردبیل مدیری برای پروژه های بزرگ و مرد روزهای سخت است.

اکنون قلب پروژه پل قدس، پروژه ای که خیلی ها دوست داشتند به نتیجه نرسد و دستاویزی برای هورا کشیدن پیدا کنند، ۲۴ ساعته می تپد و عوامل اجرایی آن به صورت شبانه روزی در تلاشی بی وقفه هستند تا این مطالبه عمومی به سرانجامی ارزشمند برسد.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up