• شناسه خبر : 41267
  • تاریخ انتشار : 09 مرداد 1401 - 01:01

سقف کاذب سقف کشسان سقف کاذب مدرن با کشسان الومدرن سقف کاذب یکی  از واجبات هر محیطی است که انسان در آن سکونت دارد.

جدید ترین سقف کاذب و سقف کشسان سال

 در واقع این ساختمان ها در ابتدا که ساخته می شوند دارای یک آسمانه اصلی هستند که در ارتفاع بالاتری از استاندارد قرار داشته و با توجه به تاسیسات و سازه ای که مورد استفاده قرار می گیرد نیاز است که از پوششی با نام سقف کاذب در ارتفاعی پایین تر ازآن استفاده کنیم تا محیط  قابل سکونت متناسب با استانداردهای فضای سکونت افراد گردد.امروزه افراد به دنبال بهترین و برترین مدل های سقف کاذب هستند.

اگر تا به‌حال سقف کاذب کشسان را از نزدیک مشاهده نکرده اید و با این متریال آشنا نیستید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی درباره این سبک پرطرفدار در میان انواع سقف کاذب موجود در بازار داخلی پیدا کنید. همان طور که شما عزیزان نیز مستحضر هستید در دنیای دکوراسیون داخلی و به طورکلی طراحی داخلی ابزارها و متریال های متنوعی وجود دارد. دنیای سقف کاذب نیز تنوع مناسبی داشته و از میان آن ها برخی در رده محبوب ترین ها قرار می گیرند.

سقف کاذب

سقف کاذب کشسان

قرار است با یک متریال منحصر بفرد آشنا شوید. سقف کاذب کشسان را اگر بخواهیم در یک جمله به شما عزیزان شرح دهیم می توانید یک پارچه آنتی باکتریال و قابل کشش با طرح بسیار زیبا راتصور کنید که دارای مقاومت دربرابر یک وزنه 300 کیلوگرمی درهر متر مربع باشد؛ این‌دقیقا بهترین توصیفی است‌که برای سقف کاذب کشسان می توان بیان کرد.این متریال پارچه مانند با ضخامت بسیار کم ولی مقاومت بسیار بالا قابلیت چاپ هر تصویربا رزولوشن بسیار بالا را داشته و همین طورمی تواند نور را از خود عبور داده و روشنایی وسیع و یکدستی را برای شما به وجود بیاورد.

سقف کاذب کشسان تولید شده از مواد آلمانی این محصول از%90 PVC و 5% پلاستی سایرز و %5 افزودنی‌های مجاز است که دقیقا به دلیلی وجود ماده پلاستی سایرز استفاده شده دارای قابلیت کششش و پوشش دادن سطوح مختلف خواهد بود. تولید اولیه ی این ماده فوق العاده از کشور آلمان تحت نام تجاری باریسول آغاز گشت.

ضخامت پارچه ی تولید شده نهایتا 0.8 تا 1 میلی متر بوده و با داشتن قابلیت آنتی باکتریال بودن می تواند در محیط هایی با حساسیت بالاتر بر روی نظافت و شست وشو مورد استفاده قرار بگیرد.  و هیچ میکروب یا جرم و باکتری ای روی آن ننشیند، به‌طوری که‌ شرکت های معتبر و حرفه ای در حیطه اجرای سقف کاذب کشسان مانند الو مدرن از این متریال در ساختمان های عمومی مانند بیمارستان ها و مطب پزشکان نیز استفاده و نصب می کنند.

از قابلیت های منحصر بفرد سقف کاذب کشسان می توان چاپ طرح های دو بعدی و سه بعدی را ذکر کرد. نحوه ی نورپردازی در کنار چاپ این تصاویر می توانند نمایی خاص و نتیجه ای زیبا را در بر داشته باشد. از میان تمامی مدل ها ی سقف کاذب تنها متریالی که می تواند طرح شما را به صورت یک تکه بدون درز و یکپارچه نشان دهد همین سقف کاذب کشسان است.

مزایای سقف کاذب کشسان

در این بخش می خواهیم مزایای رقابتی سقف کاذب کشسان را نسبت به باقی متریال های قابل استفاده به عنوان سقف کاذب در دکوراسیون داخلی خدمت شما عزیزان ذکر کنیم. مزایایی که این متریال را به خوبی بالاتر از باقی رقیبان قرار داده و شما را ترغیب به استفاده از آن در هر محیطی که تصمیمی به تغییر آن دارید می کنند.این قابلیت ها و مزایایی که در این بخش به صورت لیست وار بیان شده است.به خوبی می توانند راهنمای شما درهنگام انتخاب و خرید سقف کاذب کشسان و مناسب بودن این متریال برای محیط مورد نیاز شما باشند.پارچه‌های کاملا قابل شستشو و آنتی باکتریال است.

  1. رفتار پارچه درمقابل آتش ریزنده است و حریق راگسترش نمیدهد
  2. نمای بسیاز زیبابا طرح‌های مختلف همراه بانورپردازی
  3. سقف کاملا یک دست و یک تیکه بدون هیچ گونه سازه در،وسط کار

دکور با سقف کاذب کشسان

اگر از کاربران خوش سلیقه و افراد حساس بر روی دکوراسیون داخلی خانه خود باشید قطعا این موضوع که دکور با سقف کاذب کشسان به چه صورت انجام می شود برایتان اهمیت خواهد داشت. اولین سوالی که برایتان پیش می آید این است که‌ از سقف کاذب کشسان درکجا میتوان استفاده کرد؟ البته که ‌اهمیت دارد که هر متریالی را،در محیط مناسب آن استفاده کنید منتها یکی،از مزیتهای اصلی سقف کاذب کشسان این‌است که‌ محدود به‌ هیچ فضایی نیست.

شما در محیط های متنوعی می توانید از سقف کاذب کشسان استفاده کنید در ابتدا  شاید به نظر برسد به محیط های مسکونی و اداری محدود هستید منتها سقف کاذب کشسان هیچ محدودیتی ندارد. توجه داشته باشید که با این متریال هر تصویری را با قابلیت نورپردازی در اختیار خواهید داشت بنابراین در بسیاری از بیلبورد ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد بسیار عالی در محیط های تجاری داشته و همین طور برای پوشش لابی بسیاری از هتل ها، بیمارستان ها، مراکز عمومی و خدماتی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف کاذب کشسان

  1. سقف‌تمامی قسمت‌های منزل مسکونی
  2. سقف‌ادارات/شرکت‌ها و دفاتر مختلف
  3. سقف‌مطب‌ها و کلینیک ها
  4. سقف‌لابی مراکز بزرگ مانند فروشگاه‌ها یا مراکز تجاری
  5. سقف‌لابی هتل یا رستوران‌های مجلل ،سالن‌ها و تالار ها
  6. و ده‌ها محیط دیگر…

سقف کاذب کشسان طرح کهکشان

آسمان شب یکی از زیباترین طرح هایی است که در طبیعت وجود دارد؛ نود درصد افراد از دیدن تصاویر با کیفیت و زیبا از آسمان و کهکشان حس خوبی دارند به همین ترتیب یکی از معروفترین و پرطرفدار ترین مدل‌های سقف کاذب کشسان قطعا طرح کهکشان است.تقریبا نمی توان شخصی را پیدا کرد که با زیبای این سبک از سقف کاذب موافق نباشد در کنار اینکه به طرق مختلفی می توان سقف کاذب کشسان کهکشانی را نورپردازی کرد از این رو می توانید تخیل خود را آزاد گذاشته و پس از نصب آن به نتیجه ای عالی و حرفه ای بنگرید. اجرای سقف کاذبی کشسان با طرح کهکشان به دو طریق مختلف قابل انجام است.

اجرای سقف کاذب کشسان

توضیحات این‌ بخش‌ از مقاله یکی‌از چالش‌ها وسوالات همیشگی همراهان الو مدرن بوده است‌ به همین دلیل قصد داریم که‌ در مورد نحوه اجرای سقف کاذب کشسان کمی صحبت کنیم. یکی‌از مهم ترین قسمت‌های ایجاد یک سقف ‌کاذب نحوه و مراحل اجرای‌ سقف است که در مورد سقف کاذب کشسان دارای مباحث تخصصی تر نیز می باشد. در نصب و اجرای هر نوع از سقف کاذب ابتدایی ترین مرحله بررسی زیرسازی و شرایط نصب متریال در محیط است. باید مطمئن باشیم که از نظر ایمنی هیچ مشکلی را ایجاد نکرده و با توجه به موازین و استاندارد های الزامی برای رعایت در ساختمان اجرا می گردد.

تنوع طرح درسقف کاذب کشسان

سقف کاذب

سقف کاذب کشسان چاپیاز نمونه های که در تمامی سایت ها می توانید آن را مشاهده کنید کار کشسان چاپی است. این نمونه کار را با تنوع بالایی از طرح ها می توانید در اختیار داشته باشید. کاتالوگ طرح های کشسان چاپی را از کارشناسان تیم الو مدرن دریافت کنید نزدیک به 500 الی 600 طرح مختلف که در دسته بندی های متنوع در اختیار شما قرار گرفته و به راحتی هر کدام را می توانید در محیط خود اجرا و استفاده کنید.

سقف کاذب کشسان ترنسپرنت اگردنبال هیچ طرح خاصی نیسیتید تنها یک سطح سفید یکدست با نور فراوان را نیاز دارید کشسان ترنسپرنت بهترین و اولین انتخاب شما خواهد بود. از نظر هزینه در مقایسه با متریال های دیگر در رده ارزان قیمت  قرار داشته و شما به راحتی در هر بخشی از محیط خانه یا اداره می توانید استفاده کنید. کاری شیک که نورپردازی آن در بخش زیرین و با فاصله از پارچه کشسان ایجاد می شود ومعمولا نور یخی یا سفید رنگ ساده را در اختیار شما قرار می دهد.

تهیه و اجرای هر سبک از انواع ساقف کاذب کشسان که خدمتتان عرض شد با وجود شرکت های معتبری همچون الومدرن بدون شک بسیار سهل و ساده است. گروه معماری الومدرن در راستای زیباسازی هر چه بیشتر محیط زندگی شما خدمات حرفه ای از طراحی تا اجرای سقف کاذب کشسان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد شرایط سفارش و اجرا در بخش بعدی برای شما عزیزان آورده شده است.سفارش سقف کاذب کشسان

به‌ احتمال زیاد به‌ این موضوع فکر میکنید که چگونه می‌توان این ‌سبک، سقف کاذب راسفارش داد و به راحتی نتیجه کاررا دراختیارداشت. این‌کار باوجود کارشناسان و تیم الو مدرن بسیارراحت است؛ طراحان ما دراختیار شما عزیزان هستند تا بتوانید درسریع ترین زمان بهترین نوع سقف کاذب کشسان رادر اختیار داشته باشید.

در ابتدا از طریق راه‌های ارتباطی که ‌در اختیار شما قرار داده ایم می‌توانید باما درتماس باشید و پلان فضایی که‌ در اختیار دارید ارسال کنید و در مرحله بعد کارشناس برای بازدید محل پروژه به خدمت شما می رسند تا هم متره دقیق ‌را انجام داده و هم برآورد کلی کار راخدمت شما داشته باشند. ما درالو مدرن کاتالوگ‌های باطرح‌های متنوع داریم که بالغ بر صدها طرح را‌در اختیار شما قرار خواهند داد؛ کافیست باما درارتباط باشید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up