• شناسه خبر : 41461
  • تاریخ انتشار : 01 آذر 1399 - 07:12

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل از پرداخت ۲۱۰/۵ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به طرح‌ها و واحدهای تحت پوشش سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد.

آبیاری مزارع کشاورزی

 

قادر تقی زاده در بازدید از طرح ها و واحدهای بهره مند از این تسهیلات گفت: تاکنون ۵۱۷ طرح و واحد در حوزه جهاد کشاورزی به تایید کارگروه رسیده و به بانک‌های عامل معرفی شده که در زیر بخش های مجتمع های گلخانه ای و گلخانه های بزرگ و کوچک مقیاس ۲۱ طرح و واحد و در گیاهان دارویی ۱۳، دامپروری ۸۴ ،صنایع تبدیلی ۲ و شیلات و آبزیان ۲ طرح و واحد از طریق بانک‌های عامل عقد قرار شده و تسهیلات آنها پرداخت شد.

وی با بیان اینکه برای ۱۳۸ طرح و واحد معرفی و تصویب شده مبلغ ۲۱۰/۵ میلیارد تومان پرداخت شده است، افزود : در مجموع این واحدها ۷۰۹ نفر اشتغال زایی خواهند داشت.

تقی زاده میزان تسهیلات معرفی و جذب شده در حوزه های مجتمع گلخانه‌ای و گلخانه های بزرگ و کوچک مقیاس را در سطح کشور بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: استان اردبیل با جذب بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان تسهیلات برای ۳۷ مجتمع گلخانه‌ای و گلخانه های بزرگ و کوچک مقیاس که به صورت شناور در سطح کشور بود و در مجموع ۵۲۱ نفر اشتغالزایی داشت رتبه اول را در سطح کشور جذب کرده است.

وی گفت : سه بانک کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک از بانک های طرف قرارداد برای پرداخت تسهیلات در حوزه جهاد کشاورزی هستند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up