• شناسه خبر : 42120
  • تاریخ انتشار : 09 آذر 1399 - 12:03

سرهنگ‌ پاسدار علی پیرجاهد صبح امروز در مراسم تحویل خانه به یک خانواده چادرنشین در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: در راستای بهره‌مندسازی خانواده‌های محروم از…

سپاه پاسداران

سرهنگ‌ پاسدار علی پیرجاهد صبح امروز در مراسم تحویل خانه به یک خانواده چادرنشین در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: در راستای بهره‌مندسازی خانواده‌های محروم از نعمت خانه سپاه و بسیج در کنار یکدیگر همیشه به دنبال تحقق اهداف خدمات‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به این که محرومیت‌زدایی یک اولویت اساسی برای رفع مشکلات است بیان کرد: رفع محرومیت و کمک به اقشار محروم و نیازمند جامعه یک اولویت اساسی و مهم برای ما است و در این زمینه درصدد هستیم تا با کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه شاهد رفع مشکلات آنان باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: ظرفیت خیران و نیکوکاران در کارهای خداپسندانه نیز به عنوان یک اولویت اساسی است که در این زمینه با کوچک‌ترین حرکتی می‌توانیم مشکلات عدیده خانواده‌های بی‌بضاعت را برطرف کنیم.

پیرجاهد بیان کرد: ده‌ها خانه محروم در مناطق روستایی و شهری بازسازی و شناسایی شده که این اقدامات لبخند رضایت را بر لبان این خانواده‌ها نشانده و به همین منظور اقدامات بسیج سازندگی در سرما و گرما تعطیل شدنی نیست و با شناسایی افراد بی‌بضاعت و نیازمند به سرعت وارد عمل می‌شویم.

وی اظهار کرد: نیروهای بسیجی بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم پیشگام هستند و تاکنون در احداث مدرسه‌ها، خانه‌ها، سرویس بهداشتی و حمام در روستاها و مناطق حاشیه‌نشین شهر اقدامات اساسی انجام داده‌اند که شایسته تقدیر و قدردانی است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up