• شناسه خبر : 43238
  • تاریخ انتشار : 22 آذر 1399 - 08:22

دیدن ابرو در خواب تعابیر مختلفی دارد .ابن سیرین معتقد است که اگر شخصی در خواب ابروی خود را زیبا و بی عیب ببیند نشانه دینداری اوست.

تاتو ابرو

تعبیر خواب ابرو از نظر معبران متفاوت است مثلا ابراهیم کرمانی می گوید اگر در خواب دیدید که ابروی شما سفید , شده است نشانه متانت است . ابرو ممکن است به شکل های مختلف در خواب دیده شود . مثلا خواب ببینیم که, ابرویمان ریخته است و با اینکه ابروهایمان پرپشت شده است و یا سفید شده است که هر کدام یک معنی دارد.

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن ابرو در خواب، نشانه آن است که در آینده ای نزدیک با مسائل گمراه کننده ای , روبرو خواهید شد.

درکتاب سرزمین رویاها آمده است:

ابروی خودتان: یک منفعت مالی ابروهای بلوطی رنگ: شانس بزرگ ابروهای سیاه: شادی بزرگ ابروهای عضو یک فامیل: طرفداران بسیاری پیدا می‌کنید

ابروهای شوهرتان: عشق ابروهای زنتان: شانس قابل توجه ابروهای بچه‌هایتان: منفعت مالی ابروهای دشمنانتان: شما را فریب می‌دهند

تعبیر خواب ابرو به روایت ابراهیم کرمانی

اگر شخص در خواب ببیند ابرو ندارد یا موی ابرویش ریخته است ، به کاری اقدام می کند که موجب بدنامی, و بی اعتباریش خواهد شد.

اگر ببیند ابرویش کامل و زیبا شد ، به کاری دست خواهد زد که موجب اعتبار و حرمتش می شود.

اگر در خواب دیده شود ابرویش سفید شده است ، بر علم و متانت و وقارش افزوده می شود ولی از ثروت و, مالش کاسته خواهد شد.

تعبیر ریختن ابرو در خواب

اگر شخص در خواب ببیند ابروهایش ریخت ، تعبیر چنان باشد که در دینش خلی وارد آمده است و اعتقاداتش , نقصان پذیرفته است.

اگر در رویای ابروها را کامل و بدون عیب و نقص ببیند ، زینت و آراستگی دینش به کمال باشد و دیدنداری, در حق او تمام است.

جابر مغربی گوید: اگر یک ابروی خویش را ریخته دید دیگری راکنده دید، دلیل که در مال و جاه وی نقصان افتد, و بعضی گفته‌اند که دلیل نقصان زینت دین وی کند.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

ابرو در چهره انسان مکمل حسن و جمال است و در زنان نوعی زینت و وسیله ای برای افزودن زیبایی. چنان چه , کسی در خواب ببیند که ابروهای سالم و طبیعی و خوبی دارد که هیچ نقصی در آن نیست نشان آن است, که نزد مردم محترم است یا می شود و اطرافیان عیب او را نمی گویند.

ابروهای سفید علم و دانش و احترام و شخصیت اجتماعی است. داشتن یک ابرو زیان مالی است. تراشیدن ابرو , در خواب نشانه کاری است که روی جهالت و نادانی انجام می دهد که با اعمال و دخالت عقل می تواندو مانع زیان و خسران گردد.

نداشتن ابرو در خواب هتک حرمت و خدشه به آبرو و حیثیت و بیننده خواب است. اگر بیننده خواب ببیند که ابروانش, ریخته و بالای چشمان خویش ابرو ندارد می گوید که بیننده خواب بی حرمت و کم آبرو می شود, و دیگران درباره اش بد می گویند و به بدی عمل می کنند.

معنای دیدن ابروی پرپشت در خواب

ابروهای پر پشت و سیاه احترامی است که مردم به خاطر پولی که دارید یا تحصیل می کنید برای شما قائلند. ابروهای سفید و پر پشت ، شان و شخصیتی است که بر مبنای علم و دانش تحصیل می نمائید.

لیلا برایت می‌گوید: اگر در خواب ابروهای پر پشت را ببینید، بدین معنی است که روزگار شاد و خوبی, را سپری خواهید کرد. دیدن ابروهای کم پشت و سوخته، علامت آن است که خسارت زیادی , به شما می‌رسد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up