• شناسه خبر : 44731
  • تاریخ انتشار : 07 دی 1399 - 12:19

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: کولاک برف در تمامی محورهای مواصلاتی اردبیل گزارش شده که از رانندگان درخواست داریم هنگام سفر زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

آلودگی هوا

سیاوش محمدی اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان  کولاک برف در تمامی محورهای مواصلاتی اردبیل گزارش شده که از رانندگان درخواست داریم هنگام سفر حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به سرمای ۲۱ درجه‌ای در استان اردبیل و کولاک برف در جاده‌ها نیز گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته در برخی مناطق استان به ۲۱ درجه زیر صفر رسیده و اردبیلی‌ها شب سردی را پشت سر گذاشتند به طوری که سردترین دما در شهر خلخال با ۱۸ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: تا اواخر هفته جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود و آسمان استان صادف تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد است و سردی و یخبندان در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم خواهد داشت که به همین منظور انتظار می‌رود به هشدارهای سازمان هواشناسی استان توجه شود.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر تمامی محورهای استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد که به همین منظور از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان و گردنه‌ها دارند انتظار می‌رود زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up