• شناسه خبر : 45185
  • تاریخ انتشار : 13 دی 1399 - 10:34

تاریخ آمریکا که پیش‌تر کشتار و لگدمال کردن حقوق ملت‌ها از بمباران اتمی تا غارت منابع را شاهد بود، با اقدام خارج از عرف بین‌الملل ساکنان کاخ سفید و حمله منجر به شهادت سردار سلیمانی به عنوان یکی از سربازان پیرو مکتب ولایت و الگوی مقاومت، نامش بار دیگر با جنایت پیوند خورد.

قاسم سلیمانی

درست یک ‌سال پیش در چنین روزی اوایل صبح مردم منطقه و جهان با خبر بهت‌آور تصمیم ددمنشانه و جنایت سازمان یافته دیگری از سوی دولت مدعی حقوق بشر آمریکا در رسانه‌های تصویری، صوتی و شبکه‌های اجتماعی چشم باز کردند.

استکبار در پی سیاست‌های جنگ‌افروزانه‌اش با حضور به هنگام مردم منطقه در صحنه، ناکام ماند و خودروهای سیاه خموده و خموش آرام گرفته بر سکوی سفید مدور روبه‌روی محل شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نیز به عنوان سندی زنده روایتگر چهره واقعی استکبار جهانی در تاریخ معاصر شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این اقدام تروریستی کاخ سفید، چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در استان الانبار عراق شلیک کرد و نمایندگان مجلس آن کشور نیز اخراج نیروهای بیگانه را به تصویب رساندند تا برگ دیگری از کتاب سترگ استکبارستیزی و مقاومت در منطقه ورق بخورد و این مکتب بیش از پیش تعمیق یابد.

اگرچه عده‌ای برای مخدوش کردن افکار عمومی از راهبرد نهایی مستکبران مبنی بر استمرار استیلای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی در خاورمیانه و تخریب چهره این شهدا تلاش کردند اما به باور کارشناسان، آن اقدام ناجوانمردانه و شهادت پیروان مسیر ولایت و مقاومت موجب استمرار قدرتمندانه‌تر این مکتب در منطقه شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up