• شناسه خبر : 45510
  • تاریخ انتشار : 17 دی 1399 - 05:55

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل گفت: دومین جشنواره هنری-ورزشی دانشگاه علمی کاربردی در اردبیل بصورت مجازی برگزار می‌شود.

 

شهرخوان

داریوش لطفی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دومین جشنواره هنری-ورزشی دانشگاه علمی کاربردی شامل کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ‌ای بصورت مجازی برگزار می ‌شود و کارکنان و دانشجویان دانشگاه می ‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه اردبیل میزبان این رویداد فرهنگی- ورزشی است، افزود: قسمت ورزشی مختص دانشجویان علمی کاربردی سراسر کشور است و در قسمت هنری همه دانشجویان کشوری و بخش آزاد می ‌توانند، شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان می ‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۱۴۷۴۶۶۶۲۴ ارسال کنند و همچنین با مراجعه به سایت دانشگاه از وضعیت ثبت نام و ارسال آثار مطلع شوند.

لطفی افزود: مهلت ارائه آثار از ۵ دی ماه شروع شده و تا ۳۰ دی ماه ادامه خواهد داشت و بعد از داوری ‌های انجام شده از نفرات برگزیده تجلیل خواهد شد.

وی بیان کرد: بخش آزاد شامل دلنوشته و خاطرات ورزشی در دوران کرونا و فراغت، فیلم کوتاه، طراحی تن‌ پوش، نوآوری، عکاسی حرفه ‌ای، خوشنویسی و نقاشی، نگارگری و طراحی پوستر، مهارت‌ های فردی شامل داخل گود، کباده میل ‌گیری و سنگ تیز و غیره می‌ باشد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل افزود: علی رغم شرایط موجود در دانشگاه‌ های کشور ثبت نام و پذیرش دانشگاه علمی کاربردی ‌ها در مهر ماه نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته است و انتظار می‌رود این امر به ۲۵ درصد برسد.

لطفی بیان کرد: پذیرش دانشجویان در حوزه کاردانی از ۱۶ دی ماه آغاز و تا ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت و همچنین مقطع کارشناس از ۱۷ شروع شده و تا ۲۳ دی ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵ کد رشته در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد و ۱۳ مرکز آموزشی در علمی کاربردی استان فعال است، گفت: برنامه ‌های مختلف بین ‌المللی و استارت ‌آپ‌ ها و همچنین دوره‌های کوتاه مدت نیز در استان اردبیل برگزار شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up